2 Mart 2019 Cumartesi

Hakkımda Şikayet Varmış…

Ben 30 yaşında bir öğretmenim, daha doğrusu öğretmen adayıyım. Daha öğretmen olamadım ve 2 yıldır işsizim. Ailemin maddi yardımıyla geçimimi sağlıyordum. Birçok yere ücretli öğretmenliğe başvurdum ama çıkmadı. Yaklaşık 1 yıl önce evlenmiştim eşimle ve işsizlikten ayrılma noktasına geldik artık ve en sonunda boşandık.

Yaşamımı artık ailemle beraber geçiriyordum ve onların yanına taşındım. Yolculuk yaptığım bir esnada gözaltına alındım ne olduğu hiçbir şey söylemeden beni nezarethaneye attılar. 13 gün boyunca nezarethanede kaldım. Kimse doğru düzgün ilgilenmedi 15 saat boyunca gıda olarak hiç bir şey vermediler. Çünkü bana hain gözüyle bakıyorlardı. Sanki bu vatanın evladı değilim.

Neden dolayı alındım diye sorduğumda ise hakkımda şikayet varmış, tek bildiğim bu başka hiçbir şey söylemediler.

13. Günün sonunda ise denetimli serbestlik verildi. Orman kanunlarının uygulandığı bu yerde bizi duyun.



Kaynak: Mağduriyetler http://magduriyetler.com/2019/03/03/hakkimda-sikayet-varmis/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder