1 Mart 2019 Cuma

Sesimizi Duyan Yok

Ben Türkiye’de cadı avı diyerek başlatılan operasyonlardaki mağdurlardan biriyim. 2016 Mart ayında Erzurum KOM şubede ifadeye çağrıldım.

2012 yılında kaldığım orta öğrenim öğrenci yurdu terör kurumu olarak ilan edilmiş. Benden neden o yurtta kaldığımı, kimin beni yönlendirdiğini ve yurtta İslamiyet’e ait dini sohbetlerin yapılıp yapılmadığını sordular. Ben o sene üniversite sınavına girecektim. Yaklaşımlarından çok korktuğumu ve en azından bir pedagog gözetiminde ifademin alınmasını istedim.

Ancak zaten uzun sürmeyecek deyip talebimi dikkate almadılar. Beş ay sonra bir telefonla evimizi polislerin bastığını ve babamı aradıklarını öğrendim. Ömrü boyunca hiç kimseyle kavga dahi etmemiş olan babamı terörist diye arıyorlarmış. Polisler geldiğinde babam evde olmadığından evi aradıktan sonra babamı telefonla arayıp terörist dedikleri adamı emniyete davet etmişler… Burada sesimizi duyan yok bari siz duyun…



Kaynak: Mağduriyetler http://magduriyetler.com/2019/03/01/sesimizi-duyan-yok/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder