2 Mart 2019 Cumartesi

Bu Korku İle Nereye Kadar…

Ben İŞKUR’da çalışan, kendi halinde bir devlet memuruydum. Evliyim ve bir çocuğum var.

15 Temmuz 2016 sonrası Türkiye’sinde; bir sendikaya üye olduğum için memuriyetten atıldım. Bahsi geçen sendika, aktif-sen. Bu sendika, devletin tüm yetkili kurumlarından gerekli tüm izinleri almış. Faaliyet gösterdiği süre içinde, yasalara aykırı hiçbir faaliyetine de rastlanmamış. Cadı avı kapsamında yasaklılar listesine girmiş.

Ben de bu sendikaya üye olduğundan, “ terör örgütüne ait sendika üyeliği” gerekçesiyle memuriyetten atıldım. İşin garip tarafı hem terör gerekçesiyle memuriyetten atıp hem de hiçbir soruşturma başlatılmaması. Eğer teröristsem neden hakkımda bir soruşturma yok? Eğer terörist değilsem neden memuriyetten atıldım?

Memuriyet hayatımda hiçbir usulsüz iş olmadı. Hakkımda, devlet aleyhinde herhangi bir beyanatta dahi bulunduğuna kimse şahit olmamış. Terör gerekçesiyle atıldığımdan, kimse iş vermek istemiyor. Çünkü cadı avı kapsamında, işe alan anında terör suçlusu olacağını düşünüyor.

Bu korku ile nereye kadar gidilir…



Kaynak: Mağduriyetler http://magduriyetler.com/2019/03/03/bu-korku-ile-nereye-kadar/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder