19 Ağustos 2021 Perşembe

Ahmet Davutoğlu: “Evet ben bu davayı sattım”

Siyaset hayatına kendi kurduğu Gelecek Partisinde devam eden Ahmet Davutoğlu, eski partisi AKP’den gelen ‘davayı sattı’ eleştirilerine cevap verdi. AKP’deki nepotizme, mafyatik ilişkilere, yolsuzluk ve yozlaşmaya dikkat çeken Davutoğlu, “Evet ben bu davayı sattım” dedi.

BOLD – Gelecek Parti Genel Başkanı Ahmet Davutoğlu, parti kurmasıyla ilgili ‘davayı sattı’ eleştirilerine sosyal medya üzerinden paylaştığı bir video cevap verdi.

Davutoğlu, kendi sesiyle yayınladığı videoda AKP’yi son dönemde ortalığa saçılan skandallarıyla vurdu.

İlk olarak Berat Albayrak’ın hazinenin başına getirilmesini eleştiren Davutoğlu, “Eğer dava damadını hazine bakanı yapmak zengin etmek ise ben o davayı sattım” dedi.

Videoda Erdoğan’ın 5’li çetesi olarak bilinen müteahhitlere peşkeş çekilen ihaleleri de anan Davutoğlu, “Eğer dava memleketin kaynaklarını 3-5 müteahhide peşkeş çekmekse evet ben o davayı sattım” ifadelerini kullandı.

Davutoğlu ayrıca, yolsuzluğa bulaşan eski Ticaret Bakanı Ruhsar Pekcan ve kokain kullanan Kürşat Ayvatoğlu üzerinden partideki yozlaşmaya da dikkat çekti.

Erdoğan rövanşa hazır

Ahmet Davutoğlu: “Evet ben bu davayı sattım” yazısı ilk önce BoldMedya üzerinde ortaya çıktı.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder