20 Ağustos 2021 Cuma

“Vicdanlarda aklanınca” dönecekti, gazeteciliği bıraktı

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu ile organize suç örgütü lideri Sedat Peker arasında aracılık yaptığı ortaya çıkan Süleyman Özışık, “adalet huzurunda ve vicdanlarda aklanıncaya kadar kâğıdı kalemi bırakma kararı aldığını” belirtmesine karşın gazeteciliği bıraktı.

BOLD – İnternethaber haber sitesinin kurucusu Hadi Özışık, İçişleri Bakanı Süleyman Soylu ile organize suç örgütü lideri Sedat Peker arasında aracılık yaptığı ortaya çıkan kardeşi Süleyman Özışık’ın gazeteciliği bıraktığını açıkladı.

“KARDEŞİM MESLEĞİ BIRAKTI”

Uzun zamandır ekranlara çıkmayan Süleyman Özışık hakkında kendisine sık sık “Süleyman Özışık nerede?” sorusunun yöneltildiğini belirten Hadi Özışık, Youtube kanalında konuya açıklık getirdi. Medyaradar’da yer alan habere göre Hadi Özışık, “Hep bana soruyorsunuz ‘Süleyman Özışık nerede?’… Ben size söyleyeyim nerede olduğunu; Süleyman Özışık mesleğini bıraktı kardeşim!” dedi.

“ÇIK EKRANLARA KONUŞ” DEDİM

Süleyman Özışık’a “Geç ekranın karşısına konuş” dediğini de belirten Hadi Özışık, konuşmasını şöyle sürdürdü: “Bana tepki gösterdi ‘Ağabey, dedi; Ben ne konuşayım ya! Ben bir davaya gönül vermişim… Ben kendimi ortaya koymuşum, bu sol cenahtaki kesimin bana saldırı sebebi bu… Peki kim var şu anda yanımda, dedi.”

VİCDANLARDA AKLANANA KADAR ARA VERMİŞTİ

Süleyman Özışık, İçişleri Bakanı Süleyman Soylu ile organize suç örgütü lideri Sedat Peker arasında aracılık yaptığının ortaya çıkmasının ardından Türkiye gazetesindeki yazılarına ara vermiş, “Düştüğüm yer, Yusuf’un kuyusudur. Ama Allah’ın izniyle ben bu kuyudan çıkarım. Daha önce de size söylemiştim. Ben yenilgiye inanan birisi değilim. Adalet huzurunda ve sizin vicdanınızda aklanıncaya kadar kâğıdı kalemi bırakma kararı aldım” demişti.

BİLDİKLERİM VAR, KORKMADAN ANLATACAĞIM

İçişleri Bakanı Soylu’ya da tepki gösteren Süleyman Özışık, “Beni hainlerin önüne kurban olarak attığı için, linç ettirdiği için küfür ettirdiği için ben isyan ediyorum. Benim de bildiklerim var. Bunları tek tek anlatacağım. Korkmadan çekinmeden anlatacağım” demişti.

PEKER’İN MÜCEVHERİNİ KABUL ETTİĞİ ORTAYA ÇIKTI

Sedat Peker’le iki yıldır görüşmediğini açıklayan Özışık’a Peker cephesinden görüntülü yanıt gelmiş, Süleyman Özışık’ın Peker tarafından geçen yıl eylül ayında yapılan düğüne gönderilen 80 bin TL’lik hediyeyi kabul edip ‘Sedat Peker’ yazılı çelengin önünde ailesiyle fotoğraf çektirdiği ortaya çıkmıştı.

 

28 Şubat’ın generalleri hapiste fikirleri AKP ile iktidarda

“Vicdanlarda aklanınca” dönecekti, gazeteciliği bıraktı yazısı ilk önce BoldMedya üzerinde ortaya çıktı.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder