19 Ağustos 2021 Perşembe

Gergerlioğlu gözaltına alındığı yerde: Zorbalıkla halkın iradesi gasp edilemez

HDP Milletvekili Ömer Faruk Gergerlioğlu, Türkiye Büyük Millet Meclisi’nde gözaltına alındığı yerde açıklama yaptı. Gergerlioğlu, “Yine aynı yerdeyim, vekil olarak buradayım. Hiçbir zorbalıkla halkın hakkı ayaklar altına alınamaz” dedi.

BOLD – Attığı tweet sebebiyle vekilliği düşürülen ve hapse atılan Ömer Faruk Gergerlioğlu, sabah namazı için abdest alırken gözaltına alındığı yerde açıklama yaptı.

HARAMİLİKLE VEKİLLİĞİM DÜŞÜRÜLDÜ

Gergelioğlu, “Meclis’te vekilliğim büyük bir haramilikle düşürüldükten sonra adalet nöbetine başlamıştım. HDP Grup odasında adalet nöbetini tutuyordum. 21 Mart günü sabah namazı sonrası işte bu lavabonun önünden polisler tarafından darp ile alınmıştım. Milli irade halkın iradesi gasp edilmişti. Ayaklar altına alınmıştı. Unutulmaz bir görüntüydü. Ben kendime söz vermiştim. Vekil olarak Meclis’e iade edilmeden Meclis’e girmeme sözü vermiştim.” diye konuştu.

ZORBALIKLA HALKIN İRADESİ GASP EDİLEMEZ

Vekilliğinin iade edildiğini kaydeden Gergerlioğlu, “Ve yine aynı yerdeyim. Milletin vekili olarak buradayım Halkın iradesinin gasp edilemeyeceğini tekrar söylüyorum. Zorbalıkla halkın hakkı haksızlıkla ayaklar altına alınamaz diyorum. Ve vekil olarak görevimize sonuna kadar devam edeceğimizi de sonuna kadar kamuoyuna deklare ediyorum” ifadelerini kullandı.

Sosyal medyadan yaptığı paylaşım nedeniyle vekilliği düşürülen ve tutuklanan Gergerlioğlu, Anayasa Mahkemesi kararıyla tahliye olmuş ve vekilliği iade edilmişti.

Gergerlioğlu gözaltına alındığı yerde: Zorbalıkla halkın iradesi gasp edilemez yazısı ilk önce BoldMedya üzerinde ortaya çıktı.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder