19 Ağustos 2021 Perşembe

“Eşim ölüyor, üç haftadır doktora götürmediler, yardım edin”

Diyarbakır T Tipi Cezaevinde tutuklu bulunan kanser hastası Abdülaziz Örpek, koğuşun banyosunda bayıldı. Eşinin ellerinin artık tutmadığını söyleyen Ayşegül Karaturgut, üç haftadır dilekçe vermesine rağmen eşinin revire çıkarılmadığını, bile bile ölüme gönderildiğini belirtti.

BOLD – Yaklaşık 2,5 yıl önce tiroid kanseri teşhisi konulan hasta tutuklu Abdülaziz Örpek’in durumu ağırlaştı. Eşi Ayşegül Karaturgut, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, “Eşim bugün telefon görüşmesinde ‘artık ellerim tutmuyor ve nefes almakta zorlanıyorum’ dedi. Eşim Abdülaziz Örpek Diyarbakır T Tipi Kapalı cezaevinde ölüyor. Lütfen yardım edin” dedi.

BANYODA BAYILDI, ELLERİ TUTMUYOR

Eşinin tiroid kanseri olduğunu, kalp ve hipertansiyon rahatsızlıklarının bulunduğunu belirten Karaturgut, “Eşim dünkü telefon görüşmesinde ‘Üç haftadır dilekçe veriyorum, doktora götürmüyorlar. 4 gün önce duşta bayıldım, artık ellerimi hissetmiyorum.’ dedi. Durumu kötüye gidiyor. Dilekçe vermesine rağmen revire bile çıkarmıyorlar. Eşim göz göre göre ölüme gönderiliyor” ifadelerini kullandı.

Yaklaşık 2,5 yıl önce kanser teşhisi konulan Abdülaziz Örpek, 1,5 yıl önce tutuklanarak Kırşehir Cezaevi’ne gönderildi. 3 ay önce de Diyarbakır T Tipi Cezaevine sevk edildi. Kendisi de kanser tedavisi gören Ayşegül Karaturgut, aylardır eşinin sağlık hizmetlerine ulaşamadığını ve acil ameliyat olması gerektiğini söylüyor ancak taleplerine bugüne kadar cevap verilmedi.

Abdülaziz Örpek, İstanbul Büyükşehir Belediyesi Boğaziçi Yönetime bağlı olarak Toplu Konut İdaresi’nin (TOKİ) yaptığı sitelerde müdürlük yapıyordu. 10 yıldır Van’daki TOKİ’de çalışan Örpek, uyuşturucu kaçakçılığına adı karıştığı için 25 Aralık 2019’da tutuklandı. 17,5 yıl hapis cezasına çarptırılan Örpek’in dosyası İstinaf Mahkemesinde bulunuyor.

Eşim cezaevinde kanser ben de evde: Kimse sesimizi duymuyor!

“Eşim ölüyor, üç haftadır doktora götürmediler, yardım edin” yazısı ilk önce BoldMedya üzerinde ortaya çıktı.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder