7 Ağustos 2021 Cumartesi

Akşener’den AKP’li vatandaşa: Benden helallik almak zorundasın

İYİ Parti Genel Başkanı Meral Akşener, Bartın’daki esnaf ziyareti sırasında bir vatandaşın, “Sen Kılıçdaroğlu ile kol kola giriyorsun” sözlerine sert tepki gösterdi. Akşener, “Benden helallik almak zorundasınız. Haram olsun hepinize. Mahşerde özellikle senle görüşeceğiz” dedi.

BOLD – AKP’li bir vatandaşa kul hakkı dersi veren Akşener, “Sen benden helallik almadan ölemezsin. Bu net. Bak siyaset ayrı. Oy verme, senin siyasetini hiç beğenmiyorum de. Bak hiç onlara bir şey diyemem. O senin hakkın.” dedi.

ERBAKAN HOCANIN YANINDA BAKANLIK YAPTIM

Yaşlı adamın, “Kılıçdaroğlu el kaldıracak. Meral Hanım da el kaldıracak. Aldatmayın milleti” demesi üzerine Akşener, “Ya ben ne yaptım arkadaş size. Ne söyledim şu ana kadar. Bir şey yaptım mı? Hayır. Başka bir şey söyleyeceğim. Sen şimdi rahmetli Erbakan Hocamın… Ben şimdi ne yapmışım. Biz birlikte iktidar olduk. Ben İçişleri Bakanlığı yaptım onun yanında. Sen bunları unutmuşun sevgili abim unutmuşsun. Sen AKP’li olunca unutmuşsun. Bak helallik alman lazım benden. Çok ciddi söylüyorum” dedi.

YAŞLI ADAM: SEN BANA HAKKINI HELAL EDERSİN

Yaşlı adamın “Sen bana hakkını helal edersin” demesinin ardından Akşener, “Etmiyorum, bak size hakkımı helal etmiyorum. Bak sen bana oy vermemekle haklısın. Beğenmemekle haklısın. Bu başka bir şey. Ama bu düşündüklerini söylemekte haksızsın. Benden helallik almak zorundasınız” ifadelerini kullandı.

MAHŞERDE SENİNLE GÖRÜŞECEĞİZ

Yaşlı adamın bir kez daha “Sen bana hakkını helal dersin” demesi sonrası Akşener, “Etmiyorum, haram olsun hepinize. Tamam mı? Mahşerde özellikle senle görüşeceğiz. Senle görüşeceğiz. Kol kola çok günah… Ne ayıp şey, ne zaman koluna girdim ben Kılıçdaroğlu’nun?” şeklinde konuştu.

CHP’li Özcan’dan Saray’a rest: Bana kayyum atayacak adamın alnını karışlarım

Akşener’den AKP’li vatandaşa: Benden helallik almak zorundasın yazısı ilk önce BoldMedya üzerinde ortaya çıktı.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder