6 Ağustos 2021 Cuma

Görevden affı kabul edilen Erdoğan’a şükranlarını sunuyor

İstifa ettiği bilinen ancak yerine atama yapılmadığı için görevine devam etmek zorunda kalan Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk’un yerine nihayet atama yapıldı. Selçuk, görevden alınması sonrası AKP’li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’a şükranlarını arz etti. 

BOLD – AKP’lu Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’ın tesis ettiği tek adam rejiminde istifaya yer yok. İstedikleri halde görevlerinden alınmayan birçok kişi gibi Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk da ‘görevden affı’nın kabulünün ardından AKP’li Cumhurbaşkanı Erdoğan’a teşekkür etti.

“ERDOĞAN’A ŞÜKRANLARIMI SUNUYORUM”

Resmi Gazete’nin bugünkü sayısında yayımlanan Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan imzasıyla yayımlanan kararda görevden affını isteyen ve af talebi kabul edilen Ziya Selçuk sosyal medya hesabından açıklama yaptı. Selçuk, açıklamasında “Millî Eğitim Bakanlığı görevim bugün itibarıyla nihayetlenmiştir. Bana ülkemin çocukları için çalışma imkânı sağlayan Cumhurbaşkanımız Sn. Recep Tayyip Erdoğan’a şükranlarımı sunuyorum. Milletimize, eğitim ailemize, birlikte görev yaptığım Bakan arkadaşlarıma teşekkür ediyorum. Görev yaptığım süre boyunca birlikte çok kıymetli çalışmalara imza attığımız değerli çalışma arkadaşım Bakanımız Mahmut Özer Bey’e ve göreve yeni başlayan Bakan Yardımcılarımıza başarılar diliyorum” ifadelerini kullandı.

AĞBAL DA TEŞEKKÜR ÜSTÜNE TEŞEKKÜR ETMİŞTİ

Görevden alınmasının ardından AKP’li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’a şükranlarını sunanlar arasında Merkez Bankası Başkanlığına atanmasının ardından kısa süre sonra görevden alınan Naci Ağbal da bulunuyor. Görevden alındığına ilişkin kararın Resmi Gazete’de yayımlanmasının ardından sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda Ağbal, “Sayın Cumhurbaşkanımıza Merkez Bankası Başkanlığı dahil bugüne kadar uygun görerek atadığı tüm görevlerden dolayı teşekkür ederim. Bugün itibarıyla görevden alınmam nedeniyle de şükranlarımı arz ediyorum. Rabbim hepimizin hakkında hayırlısını nasip eylesin.” dedi.

Vatandaş yangında gerçek AKP’yi gördü: Bakanlar insan içine çıkamıyor

Görevden affı kabul edilen Erdoğan’a şükranlarını sunuyor yazısı ilk önce BoldMedya üzerinde ortaya çıktı.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder