20 Eylül 2019 Cuma

Çocuklarımdan Ayrı Yaşamak Zorunda Bırakıldım

Eşim oğlumun öğrenimi ve iş dolayısıyla şubat ayında yurt dışına çıktı. 20 gün sonrada sözde terör örgütü operasyonu adı altında tutuklama kararı çıkartıldı ve kaçak muamelesi gördü, tabi ki geri dönemedi.
Oğlumuz nişanlıydı ve tek başıma onun düğününü yapmak zorunda kaldım. Eşim orada tek başına psikolojik sorunlar yaşadı. Eşimden 6 ay sonra yurt dışına çıkarken benim de pasaportuma el kondu. Maalesef ben de haksız yere tutuklanma korkusuyla kendi ikametimde kalamıyorum. Hem eşimden hem çocuklarımdan ayrı yaşamak zorunda bırakıldım.
Normal hukuk kurallarının olduğu bir dönemde olsak korkusuzca hayatıma devam edebilirim ama maalesef… Eşim işimizin başında olamadığı için maddi olarak da mağdur durumdayız. İşin en kötü tarafı da bu mağduriyetlerimizin ne zaman son bulacağına savcı olan akrabam başta olmak üzere kimsenin bir bilgisinin, yorumunun, tahmininin olamaması. Umarım birileri sesimizi duyar ve bu haksızlıklara son verir.

 



Kaynak: Mağduriyetler http://magduriyetler.com/2019/09/21/cocuklarimdan-ayri-yasamak-zorunda-birakildim/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder