19 Eylül 2019 Perşembe

Erdoğan, İmamoğlu ile vakıflar konusunu konuşacak

CHP’li belediyelerin AKP’ye yakın vakıflara aktarılan paraları açıklaması AKP’li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’ın rahatsız etti. Erdoğan konuyu Ekrem İmamoğlu ile görüşecek.

BOLD – AKP Merkez Yürütme Kurulu (MYK) ve Merkez Karar ve Yönetim Kurulu (MKYK) toplantıları Erdoğan başkanlığında yapıldı. Toplantının gündeminde CHP’li belediyelerin vakıflara aktarılan paralarla ilgili açıklamaları vardı.

VAKIFLARIN İTİBARI ZEDELENİYOR

Toplantıda AKP’li kurmaylar, İstanbul Büyükşehir Belediyesi’nin 2018 ve öncesinde TÜRGEV, ENSAR, TÜGVA gibi vakıf ve derneklere yapıldığı iddia edilen yardımlarla ilgili açıklamaları gündeme getirerek manipülasyon yapıldığını savundular. Kurmaylar, “CHP’li belediyeler, o vakıfları karalayıp toplum önünde itibarlarını zedeleyici açıklamalar yapıyor” dediler.

BEN BU BOYUTTA OLDUĞUNU BİLMİYORDUM

Hürriyet’tin haberine göre, bu bilgilendirmenin ardından Erdoğan duyduğu üzüntüyü dile getirerek, “Ben bu boyutta olduğunu bilmiyordum. Bu açıklamalar bildiğimin ötesinde. Keşke bu konuyu da belediye başkanlarıyla yaptığımız toplantıda konuşsaydık” ifadelerini kullandı.

BAZI CHP’Lİ BAŞKANLARLA ÖZEL GÖRÜŞECEK

AKP’li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, MYK ve MKYK toplantılarında, önümüzdeki günlerde İstanbul Belediye Başkanı Ekrem İmamoğlu’nun da aralarında olduğu bazı CHP’li belediye başkanlarına randevu vermeyi planladığını söyledi. Bu görüşmede vakıflar konusunu da gündeme getireceğini belirtti.

HİZMETSİZLİK OLURSA KAYNAĞI BİZ OLMAYALIM

Belediye başkanlarıyla yaptığı toplantıyı da gündeme getiren Erdoğan, “Bize el uzatan herkese yardımcı olacağız. Bakanlarımıza ‘Belediyelerden gelen makul talepleri mutlaka yerine getirin’ talimatı verdim. Şehirlerde bir hizmetsizlik olursa bunun kaynağı biz olmayacağız. Üzerimize düşeni yapacağız. CHP’li belediyelerle de çalışmalarımıza devam edeceğiz” ifadesini kullandı.

AKP’li Cuma İçten “Başkaldırıyorum” diyerek istifa etti

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder