20 Eylül 2019 Cuma

Trafik Cezası Bile olmayan İnsanlara Terör Yaftası

Bulunduğumuz ilin en çok ithalat–ihracat yapan ve en çok vergi veren şirketlerinden birinin ortağı olarak size mağduriyetlerimi dile getirmek istiyorum. Maalesef adım hayali terör örgütü ile anılmaya başlayınca ülkemi terk etmek zorunda bırakıldım. Bu durum tabi ki 3 çocuğum ve eşim içinde çok zor oldu. Ben gitmiş olduğum iş seyahatlerinden sonra ülkeme dönemedim ve eşim 2, 9 ve 12 yaşlarındaki 3 çocuğumuzla tek başına 15 saatlik uçak yolculuğunu hem de aktarmalı olarak yapmak zorunda kaldı, adeta çok sevdiğimiz vatanımızdan kaçar gibi. O yaştaki çocukların üzerinde değil ülke değişikliği mahalle değişikliğinin bile olumsuz etkilerini tahmin edebilirsiniz. Çocuklar bir taraftan okuldaki yabancı dilde eğitime bir taraftan da arkadaşlarına alışmaya çalışıyorlar.
Maddi olarak şirketimizin başında olamamak bizi mağdur etti. Manevi olarak en zor yanı ise başta eşimin ve benim yaşlı anne babamız ve akrabalarımızın hasretlikleri… Ve maalesef insanların bizim suçlu olduğumuza inanması. İnsanın aklı almıyor ki %90’ı trafik cezası dahi almamış bu insanların nasıl bir terör örgütü olabilecekleri ve maalesef insanların buna inandırılmış olması. Umarım en kısa zamanda ülkemize, ailemize ve işimize kavuşuruz.

 



Kaynak: Mağduriyetler http://magduriyetler.com/2019/09/21/trafik-cezasi-bile-olmayan-insanlara-teror-yaftasi/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder