30 Nisan 2020 Perşembe

Yardım bekleyen sayılar çok büyük! Umarım ‘sen ben’ yaşanmaz!

İBB’nin açıkladığı yardım başvurusu yapan kişi sayısının çok büyük olduğunu belirten Fatih Portakal, “Gelecek günler belli daha zorlu, umarım ‘sen ben’ yaşanmaz” dedi.

BOLD – Fox TV Ana Haber Sunucusu Fatih Portakal İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB) Başkanı Ekrem İmamoğlu’Nun paylaştığı yardım rakamlarına ilişkin sosyal medya hesabından değerlendirmelerde bulundu. Rakamların çok büyük olduğunu söyleyen ünlü sunucu, İktidar ile büyükşehir belediye başkanları arasındaki gerilime de atıfta bulundu. Bilindiği üzere AKP hükumeti CHP’li belediyelerin sahra hastanesi, nakdi yardım ve bedava ekmek dağıtımı gibi bazı çalışmalarını genelgeyle yasaklamıştı. Portakal, gelecek günlerin daha zorlu geçeceğini hatırlatarak bu ayrışmanın son bulmasını umduğunu belirtti.

SAYILAR ÇOK BÜYÜK

Paylaşımında Portakal, ”İmamoğlu 20 günde 650 bin kişinin yardım için belediyeye başvurduğunu söylüyor. 230 bin kişiye yardım ediliyormuş. Sayılar çok büyük. Merkezle belediyeler arasında iletişim korona günlerinde kurulamadı. Gelecek günler belli daha zorlu geçecek. Umarım ‘sen ben’ yaşanmaz” ifadelerini kullandı.

https://mobile.twitter.com/fatihportakal/status/1255751717943160832

TV’lerin ‘bedava’ dediği korona testi için 4 bin lira isteyen hastaneye aracıyla daldı

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder