31 Mayıs 2021 Pazartesi

Davutoğlu anlattı Peker onayladı: Bütün yollar Saray’a çıkıyor

Sedat Peker’in 6 yıl sonra yeniden gündeme getirdiği Suriye’ye giden silahlar konusunda eski başbakanlardan Ahmet Davutoğlu da topa girdi. Kendisi döneminde hiç silah transferinin yapılmadığını vurgulayan Davutoğlu’nu Sedat Peker doğruladı.

BOLD – Eski AKP Genel Başkanı ve Başbakan Ahmet Davutoğlu, HaberTürk’te Fatih Altaylı’ya konuk oldu. Sedat Peker’in Suriye’ye giden silahlara ilişkin iddialarına da değinen Davutoğlu, “‘MİT Tırları’ olayı olduğunda ben Başbakan değildim, Dışişleri Bakanıydım. Sedat Peker’in bu iddialarının ‘MİT Tırları’ ile hiçbir ilgisi yoktur” dedi.

BENİMLE TEMASLARI YOK

Kendisinin başbakanlığı sonrası bu süreçlerin yaşandığını söyleyen Davutoğlu: ” Bahsedilen isimlerin hiçbirinin benimle teması söz konusu değildir. Peker, benim dönemimde cezaevindeydi. Zor durumda olan Türkmenlere o dönemde yardımlar yapıldı. Kimse de bu olayları bir terör olayı olarak göremez. O dönem Erdoğan Başbakandı. O hükümetin Dışişleri Bakanı olarak söylüyorum, o yardımların terörle ilgisi yoktur” diye konuştu.

Başbakanlığı döneminde silah transferinin olmadığını vurgulayan Davutoğlu: “Ne Başbakan iken, ne de Bakan iken kimseye talimatım olmadı. Sedat Peker’in bahsettiği iddialar kesinlikle benim dönemimle alakalı değildir” ifadelerini kullandı.

PEKER’DEN DOĞRULAMA

Öte yandan, Sedat Peker sosyal medyadan Ahmet Davutoğlu destekleyen açıklamalarda bulundu. Peker paylaşımında şu ifadeleri kullandı: “Sayın Davutoğlu’nun söylediği çok doğru. Videoda da söylediğim gibi, benim üzerimden giden silahlar SADAT tarafından organize edildi. Genelkurmayın ve MİT’in bu organizasyonda bir dahilliği yoktur.”

SARAY BU İŞİN NERESİNDE

Dönemin iki tanığı Suriye’ye giden silahlar konusunda bildiklerini kamuoyu ile paylaştı. Saray’ın ise sessizliği sürüyor. Konuyu 6 yıl sonra tekrar gündeme getiren Sedat Peker, silahların Erdoğan’ın Başdanışmanı Adnan Tanrıverdi’nin kurucusu olduğu SADAT adlı şirketin, kendisi üzerinden organize ettiğini söylemişti.

Gelecek Pazar günü paylaşacağı yeni videoda Erdoğan’la helalleşeceğini söyleyen Peker’in bu konu hakkında daha fazla bilgi paylaşması bekleniyor.

Sedat Peker ağzındaki baklayı çıkardı: Cemevine saldıracaklar!

Davutoğlu anlattı Peker onayladı: Bütün yollar Saray’a çıkıyor yazısı ilk önce BoldMedya üzerinde ortaya çıktı.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder