2 Haziran 2021 Çarşamba

Peker’i yakalayamayan MİT’in Gülen Hareketi operasyonlarının amacı ne

Dubai’den çektiği videolarla AKP hükumetini sarsan Sedat Peker’i yakalayamayan MİT’in Gülen Hareketi mensuplarını kaçırması dikkat çekiyor. En son videosunda “Tayyip abi seninle de helalleşeceğiz” diyen Peker’e karşı operasyon yapamayan Erdoğan ve istihbaratı, yurtdışında yaşayan Gülen Hareketi gönüllerini kaçırarak, Peker’in ifşaatlarını unutturmak istiyor.

BOLD ANALİZ – MİT’in Gülen Hareketi gönüllülerine yönelik kaçırma operasyonlarına hız vermesi dikkatlerden kaçmıyor. MİT’in Kenya’da Fethullah Gülen’in yeğeni Selahaddin Gülen’i Mayıs başında kaçırmasının ardından Kırgızistan vatandaşı Orhan İnandı kaçırıldı.

MİT’in yurtdışındaki Gülen Hareketi mensuplarına yönelik kaçırma operasyonları suç örgütü lideri Sedat Peker’in İçişleri Bakanı Süleyman Soylu’yla başlayan Berat Albayrak, Binali Yıldırım ve en sonunda da AKP’li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’ı da hedef alan ifşaatlarının ardından artması dikkat çekti. MİT, ‘kolay lokma’ sayılan savunmasız yaşayan cemaat mensuplarını kaçırıyor.

HELLALEŞECEĞİZ TAYYİP ABİ

Sedat Peker, Birleşik Arap Emirliklerinde AKP’yi sarsan son videosunda Erdoğan’ın Soylu’ya sahip çıkmasına kızarak, “Keşke Tayyip abi, bu işleri çözseydi. Bu kadar veri belge varken çözseydi. Nedense bize, doğrulara değil onlara inanmak istedi” demişti. Grup toplantısında kendisine ‘uluslararası komplonun uzantısı’ ve ‘bulup getiririz’ diyen Erdoğan’a cevap veren Peker, şunları söylemişti: “Beni bulup getirmek gerçekleri değiştirecek mi Tayyip Abi? Madem ben uluslararası komplonun parçası ajansam o zaman bundan sonraki videoyu da Tayyip Abi oturup ben kardeş olarak anlatacağım. Ne zaman tanıştık, ne zaman görüştük. Ne bir eksik ne bir fazla… Ben vatan haini değilim. Bunu en iyi sen biliyorsun. Senin hiçbir gücün yokken ben vardım. Onların hiçbiri yoktu. Alkış beklemedim, ön planda olmadım, elimden ne geliyorsa onu da yaptım. Bir dahaki videoda konuşacağız Tayyip abi, beraber baş başa, abi-kardeş. Açık delillerle, bilinmeyen delillerle anlatımlarımı doğrulayacağım. Helalleşeceğiz abi. Ben ajan değilim. Bunu tüm dünyaya göstereceğim.”

ERDOĞAN’IN PEKER KONUSUNDA ÇITI ÇIKMIYOR

Peker’in son videosunun ardından TRT’de canlı yayına çıkan Erdoğan, Süleyman Soylu başlığı dahil Suriye’de El Kaide’ye yakın gruplara giden silahlar dahil Peker’in partisi ve kendisi hakkında dile getirdiği iddialarla ilgili tek kelime etmedi. Yandaş gazeteciler Erdoğan’a bu konuda soru dahi soramadı.

PEKER’İ ALAMAYAN MİT BÜYÜK YARA ALDI

Dubai’den Erdoğan’a sert salvolar yapan ve AKP hükumetini sarsan Peker’e hiçbir şey yapamaması, son yıllarda dünyanın birçok ülkesinde operasyon yeteneği olduğu iddiasındaki MİT’in imajını çizdi. Peker’in, kendisine yönelik operasyonu önceden haber aldığı, ‘misafirlerimiz vardı’ sözlerinden anlaşılıyor. Aylardır Peker’i bulup getiremeyen Erdoğan, iktidarını ve MİT’i güçlü göstermek, Türkiye’deki algıyı değiştirmek için bulunduğu ülkelerde savunmasız yaşayan Gülen Hareketi mensuplarını hedef alıyor.

Orhan İnandı’nın avukatından açıklama: Kırgız devlet büyüklerinden destek istiyoruz

Peker’i yakalayamayan MİT’in Gülen Hareketi operasyonlarının amacı ne yazısı ilk önce BoldMedya üzerinde ortaya çıktı.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder