27 Eylül 2021 Pazartesi

Açıköğretimli rektör

Gazi Üniversitesi’nin Arap Dili Eğitimi Bölümü mezunu rektörü Prof. Musa Yıldız, uzaktan eğitimle okuduğu Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Sosyoloji Bölümü’nü bitirdi. Yıldız, üniversitenin mezuniyet törenine katılıp kep de fırlattı.

BOLD – Geçen yıl AKP’li Cumhurbaşkanı tarafından Gazi Üniversitesi Rektörlüğüne atanan Prof. Musa Yıldız, Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Sosyoloji Bölümü’nü dışarıdan okudu. Kredilerini tamamlayıp fakülteden mezun olan Yıldız kep atma törenine katıldı.

PANDEMİDE AÇIK ÖĞRETİMİN ÖNEMİ GÖRÜLDÜ

Gazi Üniversitesi’nden yapılan açıklamada, Yıldız’ın açıköğretim fakültesinden mezun olan ilk rektör olarak kayıtlara geçtiği yer aldı. Mezuniyet töreninde öğrencilere hitap eden Yıldız, “Açıköğretim Fakültesi çeşitli sebeplerle üniversitelerde yüz yüze eğitim alamayan kişiler için büyük fırsatlar sunuyor. Özellikle küresel salgının yaşandığı bu dönemde, uzaktan ve açık öğretimin önemi daha iyi görülmüş oldu” dedi. Törende Yıldız, mezuniyet kepini mezun olan diğer öğrencilerle birlikte havaya fırlattı.

GAZİ REKTÖRLÜĞÜNE GEÇEN YIL ATANDI

Gazi Üniversitesi Rektörlüğüne geçen yıl ağustos ayında AKP’li Cumhurbaşkanı Erdoğan tarafından atanan Yıldız, 1967 Samsun doğumlu. Gazi Üniversitesi Eğitim Fakültesi Arap Dili Eğitimi mezunu olan Yıldız, Arap Dili ve Edebiyatı, Arap Dili ve Belagati, Türk Kültür Tarihi ve Eski Türk Edebiyatı üzerine çalışmalar yürütüyor. Tüm akademik kariyerini Gazi Üniversitesi’nde yapan Yıldız, Arapça, Fransızca, İngilizce biliyor.

Halkın aç olduğu konusunda yandaşlar da muhalifler de hemfikir

 

 

Açıköğretimli rektör yazısı ilk önce BoldMedya üzerinde ortaya çıktı.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder