11 Kasım 2021 Perşembe

Samuray kılıcıyla öldürülen kadın nişanlı çıktı

İstanbul Ataşehir’de Can Göktuğ Boz’un sokakta samuray kılıcıyla saldırarak ağır yaraladığı Başak Cengiz (28), hastanede hayatını kaybetti. 28 yaşındaki kadının mimar ve nişanlı olduğu eğitim için Ankara’dan geldiği öğrenildi. Katil zanlısının ilk ifadesinde “Kendini erkek gibi savunamaz diye bir kadını seçtim” dediği öne sürüldü.

BOLD – İstanbul Ataşehir’de gerçekleşen olay, dün akşam saat 19.00 sıralarında Barbaros Mahallesi Karanfil sokakta meydana geldi.

Lüks sitede tek başına yaşayan Can Göktuğ Boz, sokakta karşılaştığı Başak Cengiz’e (28) samuray kılıcıyla saldırarak ağır yaraladı. Saldırı sonrası, ağır yaralanan genç kadın kanlar içinde yere yığıldı. Yaralı kadın, Ataşehir’de özel bir hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı. Cengiz, yapılan bütün müdahalelere rağmen kurtarılamadı.

SAVUNMASIZ OLDUĞU İÇİN ÖLDÜRDÜM

Cinayet zanlısı Can Göktuğ Boz ise Ataşehir Asayiş Büro Amirliği ekipleri tarafından yakalanarak gözaltına alındı. Akli dengesinin yerinde olmadığı iddia edilen zanlının ifadesinde, “Birini öldürmem gerekiyordu savunmasız olduğu için onu öldürdüm” dediği öne sürüldü. Boz’un 5 yıl boyunca psikoloğa gittiği ve 17 gün uyuşturucu tedavisi gördüğü belirtildi. Ataşehir Örnek Polis Merkezi’ne getirildi. Zanlı daha sonra sorgulanmak üzere Gayrettepe Asayiş Şube’ye götürüldü. Hayatını kaybeden Başak Cengiz’in cenazesi Adli Tıp Kurumu’na kaldırıldı.

İstanbul Ataşehir’de eğitim için Ankara’dan gelen mimar Başak Cengiz’i samuray kılıcı ile öldüren zanlı Can Göktuğ Boz adliyeye sevk edildi.

KILIÇLA KADINA SALDIRMIŞ

Olayı göre bir site sakini “Ben karşıda oturuyorum. Arabalarla ilgili bir konu var zannettim. Sokakta elindeki kılıçla kadına saldırmış. Burada katletmiş. Daha sonra polis, ambulans geldi. Kadıncağız kanlar içinde yerde yatıyordu. Geldiler, götürdüler” diye konuştu.

DIŞARI ÇIKARMASINLAR BU ADAMI

Yaşanan olay sonrası gördüklerini anlatan Murat Özcan, “Dükkandan çıktım. Eve doğru gidiyordum. Yerdeki kanları gördüm. Adam şizofrenmiş. Dışarı çıkarmasınlar bu adamı. Bir defa kapının önünde denk geldim. Kimseyle konuşmazmış zaten. Anlatılana göre boğazından vurmuş. Kılıç yoktu kını vardı olay yerinde. Bir de çanta vardı. Ataşehir’in göbeğinde böyle bir olayın yaşanması çok kötü” diye konuştu

Halk, dış güçlere inanmıyor: Geçim sıkıntısının sorumlusu Erdoğan

Samuray kılıcıyla öldürülen kadın nişanlı çıktı yazısı ilk önce BoldMedya üzerinde ortaya çıktı.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder