31 Temmuz 2019 Çarşamba

Çıkış Yolu Bulmakta Zorlanıyoruz

 

Çıkış Yolu Bulmakta Zorlanıyoruz
Adım K.T.  Uluslararası Antalya Üniversitesi Öğrenci işleri Müdürlüğünde memur olarak çalışmaktaydım. Ağustos ayının ilk haftası polisler tarafından Üniversitede operasyon yapıldı. Suç ve terörl >e ismi yan yana gelemeyecek birçok mesai arkadaşım gözlerimin önünde kelepçelendi. Hiçbir şekilde alakası olmayan saçma gerekçelerle götürüldüler. İş ortamı olarak huzurumuz kalmadı. Yaşadığım psikolojik travma neticesinde Üniversiteden ayrılmaktan başka çare göremedim ve işsiz kaldım. Ailemin giderlerini karşılayacak başka gelirim yok. İş bulmakta zorlanıyorum. Ailece çok ciddi sıkıntı ve huzursuzluk içerisindeyiz. Yardım edecek kimsemiz yok. Çıkış yolu bulmakta zorlanıyoruz.

 



Kaynak: Mağduriyetler http://magduriyetler.com/2019/07/31/cikis-yolu-bulmakta-zorlaniyoruz-2/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder