7 Ocak 2021 Perşembe

Trump protestoculara sahip çıkmadı: Bunun bedelini ödeyecekler!

Düzenlediği miting sonrası kongreye yapılan baskını “çirkin bir saldırı” olarak niteleyen ABD Başkaı Trump, protestocuların ABD’yi temsil etmediğini belirtti. Trump, hukuku çiğneyenlerin bunun bedelini ödeyeceklerini söyledi.

BOLD – Sosyal medya hesabı üzerinden bir mesaj yayımlayan ABD Başkanı Donald Trump, düzenlediği miting sonrası kongreyi basanlara sahip çıkmadı. Trump, bu kişilerin hesap vereceğini belirtti.

“BUNUN BEDELİNİ ÖDEYECEKLER”

Başkan Trump, kendini destekleyenlerin kongreyi basması sonrası gelen tepkiler nedeniyle sosyal medyadan bir video yayınladı. Kongreye yapılan baskını çirkin bir saldırı olarak niteleyen Trump, “Tüm Amerikalılar gibi ben de şiddet, hukuksuzluk ve kargaşadan dolayı sarsıldım” dedi. “Amerika her zaman bir hukuk devleti olmuştur ve böyle de olmalıdır” diyen Trump, hukuku çiğneyen protestocuların bunun bedelini ödeyeceklerini söyledi.

“AMACIM YUMUŞAK BİR GEÇİŞ SÜRECİ SAĞLAMAK”

Ülkedeki seçim sisteminde reforma gidilmesi gerektiğini dile getiren Trump, “Kongre seçim sonuçlarını tescil etti ve yeni yönetim 20 Ocak’ta görevine başlayacak. Şu anda benim amacım yumuşak, düzenli ve kusursuz bir geçiş sürecini sağlamak” açıklamasında bulundu.

“MÜTHİŞ YOLCULUK DAHA YENİ BAŞLIYOR”

2020’nin herkes için zor bir dönem olduğunun altını çizen Trump, destekçilerine verdiği mesajda, “Sevgili destekçilerim, biliyorum hayal kırıklığına uğradınız, ancak şunu da bilmenizi isterim ki müthiş bir yolculuk daha yeni başlıyor” ifadelerine yer verdi.

MİT’in buharlaştırdığı 4 kişi nerede?

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder