30 Ağustos 2021 Pazartesi

AKP’li vekilden çocuğa skandal tembih

Erdoğan Bayraktar’ın yeniden tartışmaya açtığı liyakat anlayışı 20 yıldır iktidarda bulunan AKP’nin en çok eleştirildiği konuların başında geliyor. Liyakat ve torpil konusunda kabarık sabıkası bulunan AKP’liler artık partililer tarafından da kamuoyu önünde eleştiriliyor. AKP Konya Milletvekili Ahmet Özdemir’in son paylaşımı ise liyakat ve torpil tartışmalarını alevlendirdi.

BOLD – İktidar partisi AKP’nin en çok eleştirildiği konuların başında liyakat geliyor. Eski milli güreşçi Hamza Yerlikaya’nın Vakıfbank yönetim kuruluna atanması liyakat tartışmalarını doruğa çıkardı. Bankacılık konusunda liyakati tartışılan Yerlikaya’nın lise diplomasının da sahte olduğu ortaya çıktı.

17/25 Aralık Yolsuzluk soruşturmalarının kahramanlarından eski AKP’li bakan Erdoğan Bayraktar da Diken’e verdiği röportajda bu konuya dikkat çekiyor.

BAYRAKTAR’DAN LİYAKAT İTİRAFI

Aktif siyaset yapmadığını belirten Bayraktar, “Partiye gidip gelmiyorum ve organik bir ilişkim bulunmuyor. Fakat ben, AKP’nin içindeyim, üyesiyim. Ben bu partinin ilçe teşkilatlarında bulundum, vekillik de yaptım. Partiyi ahara karşı, yani kamuoyunun önünde eleştirmem. Ama şu var… Yağcılar… Hatta yağcılık devri de bitti, yağcılık geçmiyor. Şebeklik devri başladı. Onlar makama ve mevkiye geliyorlar. Benim yaşım geçti zaten, bu saatten sonra görev istemem ve bana görev verilmesi de yanlış olur. Ancak, bir toplumun kalkınması ve gelişmesi için, hep liyakat, ehliyet ve emniyet diyoruz” ifadelerini kullandı.

Liyakat parti içinde bile tartışma konu olmuşken AKP Konya Milletvekili Hacı Ahmet Özdemir’in bir paylaşımı çok konuşuldu.

AKP’Lİ VEKİLDEN ÇOCUKLARA TORPİL TAVSİYESİ

Forma dağıttığı çocuklarla fotoğrafını paylaşan Özdemir, Cumhurbaşkanı olmak isteyen bir çocuğa ise arkadaşına torpil yapmayı unutmamasını tembihledi.

AKP Sosyal Politikalar Başkan Yardımcılığı görevini de yürüten Özdemir’in konuya ilişkin paylaşımı şöyle: “Dur hele! Şuraya cevval, hedefini belirlemiş bir delikanlı fotosu koyalım. Yanıma önce biraz çekingen yaklaşıyor. Belli, otomobil merakı var. Sonra MV misin sorusu. Sen de bü000yünce AKP Milletvekili ol diyorum. Sürpriz: Ben 1. Sınıf Emniyet Müdürü olacağım inşallah. Konyaspor formasını kaptı. Arkasından ikincisi. O polis olmak istiyor. Ama üçüncünün hedefi büyük: Cumhurbaşkanlığı. CB olursa arkadaşını Emniyet Müdürlüğüne atamayı unutmamasını tembihledik. Formalar biraz küçük geldi ya neyse.”

3 çocuk annesi Merve Hande Kayış: Karantina hücresinde insan aklını kaybedebilir

AKP’li vekilden çocuğa skandal tembih yazısı ilk önce BoldMedya üzerinde ortaya çıktı.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder