4 Eylül 2021 Cumartesi

Erdoğan, demiryollarının ihalesini alan şirketin sahibini TCDD’nin başına atadı

AKP’li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, TCDD Genel Müdürü ve Yönetim Kurulu başkanlığına Ulaştırma Bakanlığı’ndan 2020’de TCDD’nin yolcu taşıma ihalesini kazanan Sun Group Yönetim Kurulu Başkanı Abdülkerim Murat Atik’i atadı. 

BOLD – TCDD Genel Müdürü Cumhurbaşkanı Kararnamesiyle görevden alınan TCDD Genel Müdürlüğü’ne Sun Group Yönetim Kurulu Başkanı Abdülkerim Murat Atik getirildi. AKP’li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, SPK Başkanvekili Taha Meli Arvas’ı da bir yılını doldurmadan görevden aldı.

Sun Group Yönetim Kurulu Başkanı Abdülkerim Murat Atik(sol başta)

TCDD’NİN BAŞINA SUN GRUP BAŞKANI ATANDI

Türkiye Cumhuriyeti Devlet Demiryolları (TCDD) Genel Müdürü ve Yönetim Kurulu Başkanı Ali İhsan Uygun, Resmî Gazete’de yayımlanan Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ile görevden alındı. TCDD Genel Müdürü ve Yönetim Kurulu Başkanlığına 20 Eylül 2019’da getirilen Ali İhsan Uygun’dan boşalan göreve Sun Group Yönetim Kurulu Başkanı Abdülkerim Murat Atik getirildi. Atik’in sahibi olduğu Sun Group, 28 Aralık 2020’de Ulaştırma Bakanlığı’ndan demiryolları için Türkiye’nin ilk özel yolcu taşıma lisansını alan şirket olmuştu.

ESKİ SABAH YAZARI 1 YILINI DOLDURMADAN SPK’DAKİ GÖREVNDEN ALINDI

AKP’li Cumhurbaşkanı Erdoğan, Sermaye Piyasası Kurulu (SPK) Başkanvekili Taha Meli Arvas’ı görevden aldı. Resmi Gazete’nin bugünkü sayısında yer alan Cumhurbaşkanı kararına göre Sermaye Piyasası Kurulu (SPK) Başkanvekili Taha Meli Arvas görevden alındı. Ekim 2020’de Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın imzasıyla Talat Ulussever’in yerine SPK başkan vekili olarak atanan Taha Meli Arvas görevde bir yılını dolduramadı. Sakarya Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği mezunu olan Arvas, Sabah ve Daily Sabah gazetelerinde köşe yazarlığı yapmıştı.

 

4 yıldır tutuklu olan KHK’lı veteriner Ethem Güllüce’nin oğluna ölümcül ALD teşhisi konuldu

Erdoğan, demiryollarının ihalesini alan şirketin sahibini TCDD’nin başına atadı yazısı ilk önce BoldMedya üzerinde ortaya çıktı.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder