29 Ağustos 2021 Pazar

“Protokol olarak gittiğim cezaevine daha sonra mahkum olarak gittim”

Eşi beş yıldır hapiste olan, kendisi de 7 ay cezaevinde kalan KHK’lı Günsel Aydoğdu, bir zamanlar cumhuriyet savcısının eşi olarak gittiği cezaevine 2016’da mahkum olarak girdiğini söyledi.

BOLD – Eşi ve büyük oğluyla birlikte gözaltına alınan ve tutuklanan KHK’lı sınıf öğretmeni Günsel Aydoğdu, 7 ay Aydın E Tipi Cezaevinde hapis yattı. Eşi hala tutuklu. Hukuk okuyan oğlunun ise yaşadıkları süreçler nedeniyle avukatlık ruhsatı iptal edildi.

“TUTUKLU KADINLARI DAHA İYİ ANLADIM”

Eşinin Aydın Cumhuriyet savcısı olarak görev yaptığı 2006-2011 döneminde cezaevindeki kadınlar için programlar düzenlediklerini söyleyen Aydoğdu, “8 Mart Dünya Kadınlar Günü nedeniyle tutuklu kadınlar için programlar yaptık. Başsavcı beyin eşinin üç yıl üst üste düzenlediği organizasyonda ben de görev aldım. Hanımlar için düzenlediğimiz partiye yaş pastası alıp gittim. Protokol olarak gittiğim yere daha sonra 2016’da mahkum olarak gittim. Dibin dibini gördük. Ama oradaki insanları daha iyi anlamak için bu süreci yaşadık belki.” dedi.

KHK TV’nin Youtube kanalına konuşan Aydoğdu, ihraç gerekçelerine, mahkeme dosyalarına bakıldığı zaman yanlış bir şey yapmadıklarını herkesin göreceğini söyledi. Aydoğdu, kendisine ve ailesine “terörist” yaftasını yapıştıranlara bu ifadeyi aynen iade ettiğini, hiçbir zaman terörist olmadıklarını da belirtti.

“HIRSIZIN EŞİ OLMADIĞIM İÇİN VİCDANEN RAHATIM”

Günsel Aydoğdu şöyle devam etti: “Cumhuriyet savcısının eşiyim diyorum her zaman. Hırsızın eşi olmadığım için vicdanen rahatım, hırsızın eşi olanlar düşünsün. KHK’lı arkadaşlarım hiçbir zaman ümitlerini kaybetmesin. Bu ülke bir avuç çapulcuya, yağmacıya bırakılacak kadar değersiz bir ülke değil.”

“Protokol olarak gittiğim cezaevine daha sonra mahkum olarak gittim” yazısı ilk önce BoldMedya üzerinde ortaya çıktı.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder