31 Ağustos 2021 Salı

Bayraktar’dan tarihi 17 Aralık itirafı: Dosya yeniden mi açılıyor?

Gazeteci Adem Yavuz Arslan, 17-25 Aralık döneminin Çevre ve Şehircilik Bakanı Erdoğan Bayraktar’ın itiraflarını yorumlayarak, Bayraktar’ın “Beni hırsızların içine attılar” diyerek dosyanın kalanını da teyit ettiğinin altını çizdi. İşte Bayraktar’ın bu çıkışı neden yaptığı ile ilgili Arslan’ın yorumu…

BOLD – Gazeteci Adem Yavuz Arslan, kendi Youtube kanalında 17-25 Aralık döneminin Çevre ve Şehircilik Bakanı Erdoğan Bayraktar’ın o döneme ilişkin yaptığı itirafları yorumladı. 

BAYRAKTAR BU ÇIKIŞI NEDEN YAPTI?

17 Aralık 2013 büyük yolsuzluk ve rüşvet operasyonu döneminin Çevre ve Şehircilik Bakanı Erdoğan Bayraktar’ın verdiği röportajda tarihi ifşaatlarda bulunduğunun altını çizen Arslan, “17 Aralık döneminde kendisine yönelik tape ve delillerin yüzde yüz doğru olduğunu söyleyen Bayraktar aynı zamanda “Beni hırsızların içine attılar” diyerek dosyanın kalanını da teyit etmiş oldu. Bayraktar bu çıkışı neden yaptı? Bu dosya yeniden açılacak mı?” diye sordu.

ERDOĞAN “MONTAJ” DEMİŞTİ

17 -25 Aralık yolsuzluk soruşturmasında ismi geçen dönemin Çevre ve Şehircilik Bakanı Erdoğan Bayraktar, 7 yıl sonra dönemin Başbakanı Tayyip Erdoğan’ın ‘montaj’ dediği ses kayıtlarını doğruladı. Erdoğan Bayraktar, “Benim dosyamda ne varsa, hem tapeler doğrudur, hem teknik takip doğrudur hem de benim telefon konuşmalarım A’dan Z’ye kadar doğrudur… Beni şimdi attılar. ‘Reis’, sayın cumhurbaşkanım beni hırsız çuvalının içine koydu ve attı” dedi.

 

 

Sedat Peker cephesinden ilginç iddia: Erdoğan Karadağ’da kalbinden rahatsızlandı

Bayraktar’dan tarihi 17 Aralık itirafı: Dosya yeniden mi açılıyor? yazısı ilk önce BoldMedya üzerinde ortaya çıktı.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder