4 Aralık 2019 Çarşamba

Ersun Yanal ‘aşağılıkça sözlerini ispatlasın” dedi, gazeteci kendini ifşa etti

Ersun Yanal, bir gazetecinin Sosyal medya trollerinin olduğunu, bunu düzenleyenin de oğlu olduğunu söylemesine sert tepki gösterdi. Mehmet Ayan, twitter’dan kendini açıkladı, özür diledi.

BOLD – Fenerbahçe’nin Ziraat Türkiye Kupası’da İstanbulspor’u 4-0 yendiği maçtan sonra teknik direktör Ersun Yanal, isim vermeden bir gazeteciye sert açıklamalarda bulundu. Yanal televizyon programında kendisi ve ailesi hakkında yapılan yoruma da cevap vermek zorunda olduğunu belirten Yanal, bundan dolayı da Fenerbahçelilerden özür diledi.

BİR HAFTA SÜRE TANIYORUM

Tecrübeli teknik adam, bir zat’ı muhteremin oğlu ile ilgili saçma sapan suçlamalarda bulunduğunu belirterek “Aslında hiç alakası olmayan bir konuya girmek istiyorum. Fenerbahçe taraftarlarından özür diliyorum böyle bir konu için vakitlerini alacağım için. Bir zat-ı muhterem bir televizyon programında benim yöneticimle ve oğlumla ilgili saçma sapan suçlamalar yaptı. Sosyal medya trollerimin olduğunu, bunu düzenleyenin de oğlum olduğunu söyledi.

Bu aşağılıkça sözlerini ispatlaması için 1 hafta süre tanıyorum. İspat etmezse önce mahkemeye onu vereceğim ve onu afişe edeceğim. Yeter artık. Çamur at izi kalsın, yok artık. Bu konulara girmem ama zat-ı muhterem bunu ispat etmezse bu konuya nasıl gireceğimi gösteririm. Bunun hesabını da hem yargıda hem de bağıra bağıra her yerde söyleyeceğim.” dedi.

GAZETECİ MEHMET AYAN AÇIKLADI: “O KİŞİ BENİM”

Ersun Yanal’ın bu açıklamalarından sonra Gazeteci Mehmet Ayan, Twitter hesabından yaptığı açıklamada bahsedilen zat’ı muhteremin kendisi olduğunu belirterek şu açıklamayı yaptı: “Kimseyi töhmet altında bırakmam. Ersun hocanın dediği kişi benim. Bugün Kırmızı-Çizgi Fitbol’da söyledim. Bir istihbarat neticesi anlattım. Öyle öğrendim konuyu çünkü. Oğlunu katmam hatadır. Kişisel olarak samimiyetle özür dilerim. Eleştiri sınırlarını aşmışım!

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder