7 Aralık 2019 Cumartesi

“Medyayı özlüyorum” diyen Aydın Doğan: Tabii içim çekiyor

Doğan Medya Grubu’nu perde arkasında iktidarın baskısıyla Demirören Holding’e satan Aydın Doğan, “Medyayı özlememek mümkün değil; tabii özlüyorum, tabii içim çekiyor, tabii takip ediyorum” dedi.

BOLD-Doğan Holding’in 60. kuruluş yıldönümü nedeniyle Aydın Doğan ve eşi Sema Işıl Doğan’ın ev sahipliğinde Doğan grubuna ait Hilton Bosphorus İstanbul’da kutlama düzenlendi. Geceye AKP’li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan ile eşi Emine Erdoğan katıldı. Erdoğan, Doğan ailesiyle birlikte kameralara poz verdi.

Sunumunu Jülide Ateş İskeçeli’nin yaptığı gecede Cüneyt Özdemir’in Aydın Doğan’ın hayat hikâyesi paralelinde hazırladığı Doğan Holding belgeselinden 15 dakikalık bölümün gösterimi yapıldı.

Kutlama organizasyonunda konuşma yapan Cumhurbaşkanı Erdoğan, medya patronluğu döneminde çok ağır ifadelerle eleştirdiği Aydın Doğan için övgülerle dolu bir konuşma yapması dikkat çekti.

“Sayın Aydın Doğan’a, yaptığı hizmetler için ülkem ve milletim adına teşekkür ederim” Erdoğan, “Bir başarı hikâyesidir. Başarılı bir işadamı olduğu kadar iyi bir kültür ve sanat adamıdır. Kendisinin 15 Temmuz darbe girişiminin karşı ilkeli duruşunun da altını özellikle vurgulamak isterim.” İfadelerini kullandı.

Doğan Holding Onursal Başkanı Aydın Doğan da T24’ün sorusu üzerine  “Medyayı özlememek mümkün değil; tabii özlüyorum, tabii içim çekiyor, tabii takip ediyorum” diye konuştu.

İçinde Türkiye’nin en büyük gazete ve TV kanallarını barındıran Doğan medya grubu, iktidarın baskısı ile Demirören grubuna satılmıştı.

ERDOĞAN GELDİĞİNDE ALKOL SERVİSİNE ARA VERİLDİ

Doğan Holding’in 60. kuruluş yıldönümünün saat 19.00’da başlayan ve Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Erdoğan’ın katılmadığı bölümünde alkol ikramı yapıldı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın katıldığı bölümde ise alkollü içki ikramı yapılmadı. Erdoğan’ın beraberindekilerle ayrılmasının ardından yemekte de alkollü içki servisi başladı.

Nedim Şener’in gazetecilere yönelik saldırılarla ilgili alaycı ifadeleri ters tepti

 

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder