23 Nisan 2020 Perşembe

Adebayor’dan ilginç koronavirüs çıkışı: Bağış yapmayacağım

Emmanuel Adebayor, birçok ünlü ismin aksine koronavirüs nedeniyle bağış yapmayacağını açıkladı. “Ne yapmak istiyorsam onu yapıyorum” diyerek eleştirilere cevap verdi.

BOLD – Süper Lig’de Medipol Başakşehir ve Kayserispor formaları giyen ünlü futbolcu Emmanuel Adebayor, koronavirüs nedeniyle bağış yapmaması eleştirilerine yanıt verdi: “Bunu söyleyenlere karşı net olacağım, bağış yapmayacağım.”

Dünyaca ünlü forvet Emmanuel Adebayor, koronavirüs pandemisi ile mücadele için ihtiyacı olan insanlara bağış yapmadığı konusunda eleştirilerin hedefi olurken, yıldız isim bu haberlere ilginç bir yanıt verdi: “Sanki Togo’ya koronavirüsü ben getirdim.”

BAĞIŞ YAPMIYORUM NE YAPMAK İSTİYORSAM ONU YAPIYORUM

Birçok futbolcu, dünyayı etkisi altına alan salgınla başa çıkabilmek için ülkelerindeki yardıma muhtaç insanlara destek olmak için bağışlarda bulunuyor. Ancak bir dönem Arsenal, Manchester City ve Tottenham gibi takımların formasını giyen Adebayor, bu konuda herkesi şaşkına çeviren bir tavır sergiliyor. Bağış yapmadığı için eleştirilmesi hakkında yorum yapan Adebayor, “Bağış yapmadığımı söyleyenler için net olacağım, bağış yapmıyorum. Çok basit. Ne yapmak istiyorsam onu yapıyorum, ne yemek istiyorsam onu yiyorum ve en önemli olan bu” dedi.

DROGBA, ETO’O DEĞİLİM BEN KALBİMİN SESİYLE BİR ŞEYLER YAPARIM

Kendisinin Didier Drogba ve Samuel Eto’o ile karşılaştırılmasına değinen Adebayor, “Ne yazık ki Didier Drogba değilim, Samuel Eto’o da değilim. Ben Emmanuel Adebayor ve her zaman yapmak istediğimi yapacağım. Ben her zaman başkalarının sözleriyle değil kalbimin sesiyle bir şeyler yaparım.  Sanki Togo’ya koronavirüsü ben getirdim. Ben şu ya da bu değilim, ben Adebayor’um. Bağış konusunda bana tavsiyelerde bulunanlara sözüm ‘Yapmayacağım’. Teşekkürler ve iyi günler.” ifadelerini kullandı.

2017’de Medipol Başakşehir’e transfer olan Adebayor, 2019’da Kayserispor’a transfer olmuştu. Son olarak Paraguay ekiplerinden Club Olimpia’da forma giyen Togolu golcü, korona virüs salgını nedeniyle liglerin askıya alınmasının ardından ülkesine dönmüş ve Benin’de karantinaya alınmıştı.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder