21 Nisan 2020 Salı

Borçlu vatandaş yardım alamadığı gerekçesiyle intihara kalkıştı

Adana’da başvurduğu belediyeden yardım alamadığını öne süren vatandaş, üzerine benzin döküp kendini yakmaya kalkıştı. Polisin uzun uğraşlar sonucu ikna ettiği kişi, hastaneye kaldırıldı.

BOLD – Adana’da yardım alamadığı için üzerine benzin döküp kendini yakmak isteyen vatandaşa polis engel oldu. 6 bin lira borcu olduğu öğrenilen kişi yardım için başvuruya gittiği belediyeden içeri dahi alınmadığını öne sürdü.

YOL KENARINDA KENDİNİ YAKMAK İSTEDİ

Şakirpaşa Mahallesi’nde bir kişinin üzerine benzin döküp kendini yakmak istediğini gören vatandaşlar durumu polise haber verdi. Olay yerine gelen polis ekipleri, isminin Halil K. olduğu öğrenilen şahsı ikna etmeye çalıştı. Ancak şahıs ikna olmayarak üzerine benzin dökmeye devam etti. Bazı polisler de şahsın kendisini ateşe verme ihtimaline karşı yangın tüpleri ile hazır bekledi.

6 BİN LİRA BORCU VARMIŞ

Bir polis Halil K. ile konuşup oyalarken, diğer polisler üzerine atlayarak elindeki çakmağı ateşlemesini engellemeye çalıştı. Uzun süre polise direnen vatandaşın elinden çakmağı alan polis, şahsı rahatlatmaya çalıştı. 6 bin lira borcu olduğunu belirten Halil K, belediyeye yardım için başvuruya gittiğini ancak kendisini içeri almadıklarını ileri sürdü. Halil K. olay yerine gelen ambulansla hastaneye kaldırıldı.

Kilosu 20 liraya dayanan tonlarca limon depolarda çürüyor

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder