12 Mart 2021 Cuma

AKP’li Zengin sonunda çıplak aramayı kabul etti: Hiç yoktur demiyorum

“Türkiye’de çıplak arama olduğuna asla inanmıyorum” diyen AKP’li Özlem Zengin, sonunda Türkiye’de çıplak arama olduğunu kabul etti. Zengin, “Türkiye’de bu tür arama hiç yoktur demiyorum. Madem böyle bir mesele var, bir zahmet bunun şikayetini de yapın” dedi.

BOLD – AKP Grup Başkanvekili Özlem Zengin, ısrarla reddettiği cezaevlerindeki çıplak aramayı kabul etti. Bu konuda yine çıplak arananları suçlayan Zengin, “Madem böyle bir mesele var, bir zahmet bunun şikayetini de yapın” dedi.

İNSAN HAKLARI İHLALİ OLDUĞU ANLAMINA GELMEZ

Haber Global’de gazeteci Buket Aydın’ın sunduğu programa konuk olan Zengin, çıplak arama ile ilgili, “Anayasa Mahkemesi’ne başvurular var. Bu uygulamanın var olması insan hakları ihlali konusu olduğu anlamına gelmez. Türkiye’de bu tür arama hiç yoktur demiyorum. Madem böyle bir mesele var, bir zahmet bunun şikayetini de yapın. Bu kadınların tamamı şikayetçi olmasını beklerdim, ama şikayetçi değiller” dedi.

AKP’Lİ ZENGİN VE SOYLU: BELGESİ YOK

Çıplak arama skandalı, Cemaat operasyonları kapsamında Uşak’ta gözaltına alınan 30 kadının sosyal medyadaki ifşaları sonrası ortaya çıktı. Kadınların maruz kaldıkları çağdışı uygulamayı gündeme taşımalarının ardından toplumun her kesiminden, emniyet ve cezaevinde gerçekleştirilen bu keyfi işkenceye karşı ses yükseldi. AKP’li Özlem Zengin ve İçişleri Bakanı Süleyman Soylu ise, “Belgesi yok” diyerek çıplak arama iddialarını yalanladı.

“ÇIPLAK ARAMA OLDUĞUNA ASLA İNANMIYORUM”

Çıplak arama ile ilgili açıklamalarını daha sonra da sürdüren Zengin, “Ben Türkiye’de çıplak arama olduğuna asla inanmıyorum, yok böyle bir şey. Zaten bu konuya İçişleri bakanımız genel kurulda cevap verdi. Bunu çok net söyleyeceğim, bu bir FETÖ yöntemidir. Ne münasebet, hem de bahsettiği kadınlar mütedeyyin kadınlar. Bütün hayatı kadın mücadelesi ile geçmiş bir insanım, böyle bir şeye müsaade edebilir miyiz biz? Bir kadının böyle aranmasına biz tahammül edebilir miyiz? Akıl var, mantık var” dedi.

“ONURLU, AHLAKLI KADIN BİR SENE BEKLEMEZ”

Çıplak aramanın TBMM Meclis İnsan Hakları Komisyonu’nda gündeme gelmesi sonrası söz alan AKP’li Zengin, iddiaları sert bir dille reddederek, “O dediğiniz yerde (Uşak) böyle bir şey olmadı. Bir kadını çıplak arayacaksın, dakikasında bundan rahatsızlığını beyan eder, bir sene beklemez. Onurlu kadın, ahlaklı kadın bir sene beklemez” dedi. Zengin’in bu sözleri büyük tepki çekti.

82 yaşındaki Alzheimer hastası Bekmezci savunma bile yapamadı

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder