11 Mart 2021 Perşembe

Dertli vatandaşın soruşturma korkusu: Ben bunları söylüyorum ama…

Şanlıurfa’da esnaf ziyareti yapan Meral Akşener’e, kızının tableti olmadığı için eğitim alamadığını anlatan esnaf, “Belki ben bunları söylediğim için bana yarın soruşturma açılır” endişesini dile getirdi. Eleştirilere tahammülü kalmayan iktidar muhalif sesleri gözaltı ve soruşturmalarla baskılamaya çalışıyor. Sadece Erdoğan’a hakaret gerekçesiyle 63 binden fazla kişiye dava açıldı.

BOLD – İyi Parti Genel Başkanı Meral Akşener’in Şanlıurfa gezisindeki duraklarından biri de Hilvan ilçesi oldu. İlçede esnaf ziyareti yapan Akşener ile bir vatandaşla yaşadığı diyaloğu sosyal medya hesabından paylaştı.

KIZIM EĞİTİM ALAMIYOR

Hilvanlı genç esnaf, tableti olmadığı için kız çocuğunun eğitim alamamasından şikayet etti. Ülkenin şahlandığına dair söylemlere atıfta bulunan genç: “Benim kızım eğitim alamıyor. Hani revaçtaydık. Belki ben bunları söylediğim için bana yarın soruşturma açılır” dedi.

Akşener diyalog görüntülerini sosyal medya hesabından şu notla paylaştı: “Hilvanlı kardeşimin çocuğu için duyduğu endişeleri iyi dinleyin Sayın Erdoğan. Çocuğuna tablet alamadığı için dertlenen babayı duyuyor musunuz? Her bir evladımızın geleceği, ülkemizin geleceğidir. Evlatlarımız için fırsat eşitliği sağlamak çok mu zor?”

ELEŞTİRENLERE DAVA

AKP’li Cumhurbaşkanı Erdoğan ve iktidarına yönelik eleştirenlere açılan davalarda son yıllarda patlama yaşandı. Geçen Kasım ayında, CHP konuyu araştırma önergesiyle Meclis’e taşıdı.

7 YILLIK GÜL DÖNEMİNDE SADECE 848 KİŞİYE DAVA

Adalet Bakanlığı Adli Sicil ve İstatistik Genel Müdürlüğü tarafından yayınlanan verilere göre, 10.Cumhurbaşkanı Ahmet Necdet Sezer’in döneminde Cumhurbaşkanına hakaret suçlamasından 163 kişiye dava açılırken, 11.Cumhurbaşkanı Abdullah Gül döneminde ise 848 kişiye dava açıldı.

ERDOĞAN’IN İLK 5 YILINDA 63 BİN DAVA

AKP’li Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın göreve başladığı 2014 yılından 2019 yılı sonuna kadar olan dönemde ise 63 bin 41 kişiye dava açıldı. Açılan bu davalardan 9 bin 554 kişi mahkum oldu.

Meral Akşener’in konvoyunda kaza: Genel Başkan Yardımcısı yaralandı

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder