13 Ekim 2021 Çarşamba

Kibariye’nin bir alacaklısı daha ortaya çıktı

Şarkıcı Kibariye’nin bir alacaklısı daha ortaya çıktı. Kibariye’nin sahne kıyafetlerini düzenleyen stilist İsmail Günüç, Kibariye’den 24 bin lira alacağı olduğunu ve alamadığını açıkladı.

BOLD – AKP’li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’ın Saray etkinliklerinde şarkı söyleyen Kibariye ile ilgili çarpıcı bir iddia ortaya atıldı. Kibariye ve eşi Ali Küçükbalçık, Kadıköy’deki ‘kaynak saç’ borcunu ödeyeceğini belirterek kuaför dükkanına rehin olarak stilist İsmail Günüç’ün kimliğini bıraktı. Ardından Günüç’ü çete üyesi olarak suçlayan Kibariye, stilistin telefon numarasını engelledi.

KUAFÖR 4 BİN 200 LİRA, STİLİSTE 24 BİN LİRA BORÇ

Kadıköy’deki bir kuaföre olan 4 bin 200 liralık borcuyla gündeme gelen sanatçı Kibariye ve eşi Ali Küçükbalçık şimdi ise stilistleri İsmail Günüç’e 24 bin liralık borç bıraktı. Kibariye’nin sahne elbiselerini diken Günüç, Kibariye’ye aldığı ayakkabı ve takılardan kalan 24 bin liralık borcu ödemediklerini öne sürdü.

Günüç, “Ali Bey alışmış haram yemeye ama biz öyle değiliz. Ben 3 tane çocuk büyütüyorum. Bana bu kelimeleri kullanamaz. Ben alın teriyle para kazanıyorum. Bana olan borçlarını ödemelerini istiyorum. Hakkımı aramaya devam edeceğim” diye konuştu.

Fişçi Cihat Yaycı, KHK’lıları hedef aldı: Liyakatli kişiler değil, işe alınmamalılar

Kibariye’nin bir alacaklısı daha ortaya çıktı yazısı ilk önce BoldMedya üzerinde ortaya çıktı.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder