13 Temmuz 2021 Salı

İktidar bu seçmene güveniyor!

“Çöpten ekmek yerim yine de AK Parti’den vazgeçmem” diyen kadın sosyal medyada gündem oldu. Kadının konuşması akıllara “Okuma oranı arttıkça beni hafakanlar basıyor, ben her zaman cahil halka güvendim” diyen YÖK üyesini getirdi.

BOLD – Çöpten topladıkları ile geçinen AKP bir kadının sözleri sosyal medyanın gündemine oturdu. Çöpten para kazanmaya çalışan kadın “Çöpten ekmek yerim yine de AK Parti’den vazgeçmem” dedi.

ÇÖPTEN EKMEK TOPLAYAN KADIN: SONUNA KADAR AKP

İstanbul Üsküdar’da sokak röportajında Youtube Medyali Tv Kanalı’na konuşan çöp toplayan bir kadın, yaptığı açıklamalarla gündem oldu. Türkiye’nin ekonomisinin çok iyi olduğunu savunan kadın, “Sonuna kadar Erdoğan destekçisiyim” dedi. Oyunu ölene kadar AKP’ye vereceğini belirten kadın, “Çöpten ekmek yerim yine de AK Parti’den vazgeçmem” diye konuştu. Çöpten hurda toplayan kadın ülkede açlık olmadığını öne sürdü. Muhabirin “çöpten ekmek toplamayı hakkediyor musunuz?” sorusuna “Saray’da yaşasın bal tutan parmağını yalar. Saray’da ben de yaşasam ben de yerim” diye yanıt verdi.

“OKUMA ORANI ARTTIKÇA BENİ HAFAKANLAR BASIYOR”

Çöpten ekmek toplamasına karşın AKP’den vazgeçmeyen kadının sözleri akıllara “Okuma oranı arttıkça beni hafakanlar basıyor” diyen Sabahattin Zaim Üniversitesi eski Rektör Yardımcısı Bülent Arı’nın açıklamalarını getirdi. Arı, 2016 yılının Mart ayında katıldığı bir canlı yayın programında “Okuma oranı arttıkça beni hafakanlar basıyor, ben her zaman cahil halka güvendim. Dünyanın gidişatını göremeyenler okumuşlardır. Okuma oranı arttıkça Türkiye’de olayları tahlil kabiliyeti azalıyor. Erdoğan giderse tam bir felaketle karşı karşıya kalırız. Gelecek nesillere bir şey bırakabilmemiz için evet bizim de ölmemiz gerekiyor. Sevdiklerimizden de vazgeçeceğiz. Üzeri örtülü görünmeyen bir savaş halindeyiz, bunu kabul edelim” demişti. Bu sözler sonrası görevinden istifa eden Arı kısa bir süre sonra YÖK Denetleme Kurulu üyesi olarak atanmıştı.

 

Almanların gündemi “Erdoğan’ın uzun kolu”

 

İktidar bu seçmene güveniyor! yazısı ilk önce BoldMedya üzerinde ortaya çıktı.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder