14 Temmuz 2021 Çarşamba

Kandırıldım ama Erdoğan’ın “Kandırıldım” demesi gibi değil!

15 Temmuz 2016’da AKP İstanbul İl Başkanı olan Selim Temurci, sivillerin silahlandırılmasıyla ilgili dikkat çeken açıklamalar yaptı: “Kandırıldığımı hissediyorum! Bir dönem Cumhurbaşkanı’nın ‘Kandırıldım’ demesi gibi değil…”

BOLD – İçişleri Bakanı Süleyman Soylu’nun 15 Temmuz ve sonrasında silah dağıttığı iddialarına ilişkin o dönem AKP İstanbul İl Başkanı olan Gelecek Partisi Genel Başkan Yardımcısı Selim Temurci isyan etti. TELE1 yayınına katılan Temurci, milleti sokağa dökmüş birisi olarak kandırıldığını ama bunun Erdoğan’ınki gibi kandırılma olmadığını vurguladı. “Birileri darbe öncesi ya da sonrası bu milleti birbirine kırdırmak için silah dağıtmışsa bu alçaklığı bizim ortaya çıkarmamız lazım” dedi.

Yayının detaylarını buradan izleyebilirsiniz:

Kandırıldım ama Erdoğan’ın “Kandırıldım” demesi gibi değil! yazısı ilk önce BoldMedya üzerinde ortaya çıktı.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder