15 Temmuz 2021 Perşembe

“Sokağa ilk çıkanlardanım” diyen Sedat Peker 15 Temmuz’u anlatacak

Sedat Peker, “bilgi saklıyor” iddialarına verdiği cevapta 15 Temmuz’a ilişkin akşam saatlerinde açıklama yapacağını duyurdu. O geceye ilişkin çok şey bildiği ileri sürülen Peker, daha önce de 15 Temmuz gecesi sokağa ilk çıkan isim olduğunu anlatmıştı.

BOLD – Sedat Peker, 15 Temmuz’un 5. yıl dönümünde üzerinde birçok soru işareti bulunan darbe girişimine ilişkin bu akşam saatlerinde açıklama yapacağını söyledi.

Peker, kendisi için “Bilgi saklıyor” paylaşımı yapan dünyaca ünlü Anonymous adlı hacker grubuna verdiği cevapta, “Ben bunu zaten açıkça söylemiştim, yani bu bir sır değil. Hatta sokak jargonuyla Ben parça parça koparmayı severim” dedi.

KİMSEYİ İŞİME KARIŞTIRMAM

Peker’in paylaşımı şöyle: “Kıymetli dostlarım, akşam saatlerinde hain 15 Temmuz darbe kalkışması ile ilgili düşüncelerimi sizlerle paylaşmak için tweetler atacağım (başta süslü sülünün ve de bazı çakma gazetecilerin söylediklerine de cevap olması için). Ancak bu hacker grubundaki arkadaşlarımıza başka bir örnekle de anlatmak isterim. Bir ressam arkadaşınız mutlaka olmuştur. Ressamlar boş tuvalin karşısına geçip yapacakları resmi önce beyinlerinde şekillendirirler. Sonrasında ise resme bir yerden başlayıp finalde resmi tamamlarlar. Bu arkadaşlar lütfen yanlış anlamasınlar, ben bir resim yapacağım dedim ve her ressam kendi resmini kendi belirlediği şekilde tamamlar. Bu onun en doğal hakkıdır. Bilgi saklıyor muyum? Evet saklıyorum, ancak her bilginin paylaşılacağı bir zaman elbet ki var. Kimse kusura bakmasın, ben kimsenin işine karışmam, ancak kendi işime de kimseyi karıştırtmam.”

BEN DARBE MAĞDURUYUM

Peker’in açıklamaları takipçileri arasında heyecan uyandırdı. Abdullah Ademoğlu adlı takipçisi Peker’in paylaşıma yaptığı yorumda: “Tarihe bir kahraman olarak veya unutulacak bir mafya olarak da geçebilirsin!
Gerçek ne ise onu ortaya koyup maskeleri düşürürsen bir kahraman olarak geçebilirsin. Bazen yapacağın bir iyilik bin kötülüğü örter. Lütfen gerçekleri anlatın. Ben haberim olmayan bir darbenin mağduruyum” ifadelerini kullandı.

Odatv 15 Temmuz’u izleyicisine sordu: Bu kadar da olmaz dediğiniz yalan hangisi

“Sokağa ilk çıkanlardanım” diyen Sedat Peker 15 Temmuz’u anlatacak yazısı ilk önce BoldMedya üzerinde ortaya çıktı.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder