13 Temmuz 2021 Salı

‘Şerefsiz’ Nedim Şener’e pahalıya patladı

CHP’nin CNN Türk’ü boykot etme kararının ardından sosyal medya üzerinden CHP ABD Temsilcisi Yurter Özcan’a ‘Şerefsiz’ diyen Nedim Şener tazminat ödeyecek.

BOLD – Nedim Şener CHP ABD Temsilcisi Yurter Özcan’ı Gülen Hareketi mensuplarıyla birlikte hareket ettiğini iddia ettiği paylaşımında Özcan’a yönelik ‘Şerefsiz’ ifadesini kullandı. Hakareti yargıya taşıyan Yurter Özcan, Şener’e tazminat davası açtı.

Özcan’ı haklı bulan Ankara 9. Asliye Hukuk Mahkemesi, Nedim Şener’i 7 bin 500 lira tazminat ödemeye mahkum etti.

BURS VERECEĞİM

Nedim Şener’e açtığı davanın lehine sonuçlandığını duyuran Özcan, “Bu tazminatı memleketim Sivas – Gemerek’te bulunan Yurter Özcan ortaokulu öğrencilerine burs olarak dağıtacağım” dedi.

CHP’nin ezber bozan KHK çıkışı AKP’lilerin ayarını bozdu

 

‘Şerefsiz’ Nedim Şener’e pahalıya patladı yazısı ilk önce BoldMedya üzerinde ortaya çıktı.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder