27 Ekim 2021 Çarşamba

KHK’lı öğretmenin evladına son vedası: Ben yanlış yapmadım

Eşi beş yıldır tutuklu olan, üç çocuk annesi Figen Çapkur, dün tutuklanarak Diyarbakır Cezaevine konuldu. Çocukları polis tarafından sorgulanan Figen Çapkur, tutuklanmadan önce “Ben hiçbir zaman yanlış yapmadım. Şimdi de 13 yaşındaki kızım sorguda. 1 saattir kapıda arama kararını bekliyor.” dedi.

SEVİNÇ ÖZARSLAN | BOLD ÖZEL

Gülen Hareketi soruşturmaları kapsamında 6 yıl 3 ay hapis cezasına çarptırılan KHK’lı sosyal bilgiler öğretmeni Figen Çapkur (46), cezası onaylandığı için dün tutuklanıp Diyarbakır Cezaevine götürüldü.

Figen Çapkur, 28 Şubat 2018’de tutuklanmış, 9 ay hapis yattıktan sonra 1 Kasım 2018’de tahliye edilmişti. Ancak bu arada cezaevindeyken şeker hastalığına yakalandı.

ÇOCUKLARINI DA SORGULADILAR

İlk tutuklanma sürecinde Adıyaman Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele(KOM) Şube amirinin talimatıyla 13 yaşındaki oğlu eve getirilip sorgulanan Figen Çapkur, dün polise teslim olurken aynı hukuksuzluğu tekrar yaşadı. Bu kez de, evinin kapısında 13 yaşındaki epilepsi hastası kızı sorgulandı. Polis amiri, kapıda arama kararını bekleyen hasta çocuğa, “Daha önce yaşattığımız travmaları tekrar yaşatmamızı istemiyorsan anneni bize teslim et.” dedi.

OĞLUNDAN HELALLİK İSTEDİ

O anda içeride çocuklarına son vedasını yapan Figen Çapkur, yurt dışında yaşayan büyük oğlu Taha Eren’e gönderdiği Whatsup mesajında, özgürlüğünün bittiğini, hiç yanlış yapmadığını söyledi ve herkesten helallik istedi.

BANA DUA ETSİNLER, GÜZEL GÜNLER GELECEK

Figen Çapkur’un oğlu Taha Eren’den “İnsanlar merakta kalmasın” diye sosyal medyada paylaşmasını istediği son mesajı şöyle:

“Yine aynı şeyleri yaşıyorum. Şimdi de 13 yaşındaki kızım sorguda. 1 saattir kapıda arama kararını bekliyor. Annesini vermeyen bir yürekle. Nöbette. Rabbim güç kuvvet versin. İnşallah hastalanmaz, nöbet geçirmez. Ya Rabbim en kısa sürede bu çocuğumun çektiği azap, acı göz önünde, yardımını gönder Yarabbim. Korkuyor muyum hayır, kızım da gördü bu çileyi, bu zalimliği. Çocuk nöbette anneyi vermemek için. Sonu güzel olacak inşallah, kimin hakkı varsa helal etsin. Benden yana helal olsun, Allah’a emanet olun. La havle vela kuvvete illa billahil azim. Yardımını gönder Rabbim hayırlı bir şekilde. Garip biri olarak geldim. Çok güzel insanlar tanıdım. Hepinizden Allah sonsuza kadar razı olsun. Oğlum içeri girersem bunu durumunda yayınla olur mu? İnsanlar merakta kalmasın. Bana duaya devam etsinler. İnşallah güzel günler gelecek, hep beraber olacağız. Bitti benim özgürlüğüm. 1 Kasım’da başlamıştı, 24 Ekim’de bitti. Ben hiçbir zaman yanlış yapmadım.”

Figen Çapkur’un eşi tarih öğretmeni Tahir Çapkur, 16 Ağustos 2016’da gözaltına alınıp 10 gün sonra tutuklandı. Bir yıl Adıyaman Cezaevinde kaldıktan sonra Elazığ’a nakledilen Tahir Çapkur 12 yıl hapis cezasına çarptırıldı. Tahir Çapkur, pankreas ameliyatından dolayı cezaevinde kalamaz raporu olmasına rağmen 5 yıldır hapiste.

Sorosçular meğer Erdoğan’ın da baş tacıymış

KHK’lı öğretmenin evladına son vedası: Ben yanlış yapmadım yazısı ilk önce BoldMedya üzerinde ortaya çıktı.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder