21 Ağustos 2019 Çarşamba

Ahmet Takan’dan sır ayrılık: ‘Kurumun bekası’ için ayrılıyorum

Siyasi gündeme ilişkin dikkat çeken kulisleriyle tanınan Yeniçağ gazetesi Ankara Temsilcisi Ahmet Takan, “Kurumun bekası için aranızdan ayrılıyorum” mesajıyla görevini bıraktığını açıkladı.

BOLD – Ankara kulislerinin gündemini sık sık köşesine taşıyan Yeniçağ gazetesi Ankara Temsilci gazeteci Ahmet Takan sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımla gazetesinden ayrıldığını açıkladı. Takan’ın okurlarına veda mesajı şöyle:

“Türkiye’de gazeteci olmak da kalmak da zor iştir. Bugüne kadar sadece inandığım değerler uğruna gazetecilik yaptım. “Kurumun bekası” için aranızdan ayrılıyorum. Bir başka mecrada buluşmak ümidiyle…”

KURUMA SARAY’DAN TELEFON MU GELDİ?

Ahmet Takan’ın mesajında yer alan “Kurumun bekası için aranızdan ayrılıyorum” ifadesi kafalarda soru işaretlerine neden oldu. İyi Partili Levent Özveren, usta gazeteciden bu ifadesini açıklamasını istedi.

Takan’ın ‘Kurumun Bekası için’ ifadesi sosyal medyada Saray’ın gazeteyi tehdit ettiği yorumlarına neden oldu. Ahmet Takan son olarak son Yüksek Askeri Şura (YAŞ) toplantısında Doğu Perinçek’e yakınlığı ile bilinen askerlerin tasfiye edildiğini yazmıştı.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder