24 Ağustos 2019 Cumartesi

Cübbeli nedamet getirdi: O zaman yanlış yorumlamışım!

‘Cübbeli Ahmet’ olarak tanınan Ahmet Mahmut Ünlü canlı yayında Ekrem İmamoğlu’na karşı verdiği ‘fetva’ ile ilgili yeni bir açıklama daha yaptı: “O zaman yanlış yorumlamışım.”

BOLD – Ahmet Mahmut Ünlü ile gazeteci İsmail Saymaz’ın Haber Global’de katıldıkları tartışma programının gündeminde tarikatlar vardı.

Cübbeli Ahmet’e 23 Haziran seçimi öncesinde “Binali Yıldırım’a ben kaybettirdim, diyen, kimi kazandırdığını söylemiş oluyor ve haram işliyor. İmamoğlu’na oy verenlere haramı, helali anlatsak ne yazar, anlatmasak ne yazar” sözleri hakkında konuştu. “Nereden biliyorsam, o zaman yanlış yorumlamışım. İman, inanıp inanmamakla ilgilidir bir partiye oy verildi diye kafir olunmaz” dedi.

Saymaz’ın tarikatlar için, “Tarikat değil holding, başlarındakiler CEO, müritleri de müşteridir” sözleri üzerine başlayan tartışmalarla ilgili Ünlü’nün açıklamaları da ilginçti.

TANSİYON YÜKSELDİ

Saymaz’ın “Vuslat Derneği nedense onun reklamının yapıldığı televizyon kanalına (Lalegül TV) 120 bin lira reklam parası ödüyor” sözleri üzerine programda tansiyon yükseldi. Ünlü şu yanıtı verdi:

“Bize reklam verenin yaptığı yanlışlığının bize bir bağı olur mu? Ben Bunları Murat Ağırel’in Halk TV’deki programında anlattım. Bu program böyle devam etmez, ben müsaade isteyeyim. Şekerim fırladı. Murat Ağırel’in dosyalarını almış gelmiş, her hafta Halk TV’de konuşuyor bunları. Murat Ağırel’in papağanı bu” dedi.

MÜRİTLERİM YOK ŞEYH DEĞİLİM

Tarikat lideri olmadığını ısrarla söyleyen Cübbeli Ahmet, “Ben kendimden mesulüm. Ben şeyh değilim. Tarikat lideri değilim, müritlerim yok. Kendim mürit olmaya uğraşıyorum. Ayaklar baş olmuş. Böyle bir zamandayız. Benim dinleyici ve izleyicilerim var. 12 yaşında cami kürsüsüne çıktım, 28 Şubat’a kadar. Hakkımda yasak kararı çıkınca çeşitli toplantılarda kürsüye çıktım. Benim bir cemaatim yok. Hiçbir din adamının konuşmadığı konularda konuşarak öne çıktık” ifadelerini kullandı.

Ahmet Davutoğlu’na çağrı: Bildiğiniz her şeyi anlatın!

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder