28 Haziran 2021 Pazartesi

Saray’a yaklaşan Metin Feyzioğlu yaşadığı değişimi anlattı

Saray’a yakınlığı bilinen Türkiye Barolar Birliği Başkanı Metin Feyzioğlu, siyasi tavrındaki keskin dönüşünü eleştirenlere cevap verdi. Feyzioğlu, “Bana diyorlar ki, ‘Sen değiştin’. Evet ben değiştim, tabii değiştim. Çok şükür değiştim” dedi.

BOLD – Metin Feyzoğlu, Danıştay’ın 146. kuruluş yıldönümünde dönemin Başbakanı Tayyip Erdoğan’ın tepki göstermesiyle ilgili de konuştu. Hürriyet’ten Oya Armutçu’nun sorularını cevaplayan Feyzioğlu, Erdoğan’ın Danıştay törenini terk ederek gösterdiği sert tepkiyle ilgili şunları söyledi:

“Bir yanlış anlama olduğunu düşündüm. Hala da öyle düşünüyorum. Bir yanlış anlama olmalıydı, başka bir şey değil. Ben kriz anlarında çok soğukkanlı olurum. Bütün krizleri çok soğukkanlı yönetirim. İstemeden öfkelendiğim çok nadirdir. İzin vermezsem öfkelenmem.”

Saray’a ve AKP’ye yaklaştığı eleştirileri üzerine Feyzioğlu, “Bana diyorlar ki, ‘Sen değiştin’. Evet ben değiştim, tabii değiştim. Çok şükür değiştim. Benim sabahımla akşamım aynıysa, sabahtan akşama kadar geçen vaktimi ziyan etmişimdir. Tabii ki değişeceğiz, her gün bir şey öğreneceğiz, yanlışımız varsa düzelteceğiz” ifadelerini kullandı.

AYM Başkanı: Mahkemeler adalet arayışına cevap vermezse hukuk dışılık ortaya çıkar

Saray’a yaklaşan Metin Feyzioğlu yaşadığı değişimi anlattı yazısı ilk önce BoldMedya üzerinde ortaya çıktı.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder