2 Temmuz 2021 Cuma

“Cumhurbaşkanlığında adalet yok” diyen Erdoğan’ın akrabasına gözaltı

AKP’li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’ın akrabası Yahya Birinci çektiği videoda Erdoğan’a ve AKP’ye sert eleştiriler yöneltti. “Adalet saraylarında adalet yoksa, bakanlıkta yoksa, Cumhurbaşkanlığında yoksa biz nerde adalet arayalım” diye sordu.

BOLD ANALİZ – Türkiye’de derdini anlatamayan vatandaşlardan sonra Erdoğan’ın akrabaları da sosyal medyadan video yayınlama yolunu seçti. Erdoğan’ın sanatçı akrabası Yahya Birinci yayınladığı videoda Türkiye’yi yönetenleri yerden yere vurdu.

Yahya Birinci
BU ÇETE ADALET BAKANLIĞINDA MI?

Cumhurbaşkanı Erdoğan’a seslenen Birinci, “Adalet Bakanlığı’nda mı bu çete? Yoksa onlarla beraber mi bu işi yapıyorlar. Allah aşkına şuna bir el atın ya. Sayın Cumhurbaşkanım benim size ne kadar yakınlığım olduğunu biliyorsunuz. Ya kime gittiysek hiç kimse el atmıyor bu işe ya. En sonunda vallahi de billahi de yani. Ne yapalım ya? Söyleyin bize de onu yapalım ya. Nerde adaleti arayalım. Adalet Saraylarında adalet yoksa bakanlıkta yoksa Cumhurbaşkanlığında yoksa. Yani size de mektup gönderdim. Fakat bir türlü elinize vermediler. En son bu videoyu çekip yayınlamaya karar verdim ya.” dedi.

NAMUSSUZLAR ŞEREFSİZLER SARMIŞ ORTALIĞI

Erdoğan’ın yanına kimseyi yaklaştırmadığını vurgulayan Birinci, “Beni de yaklaştırmıyorlar. Yeter boğazımıza kadar geldi vallahi billahi ya. Siz Allah’tan korkmuyor musunuz ya. Siz ne edepsiz insanlarsınız ya. Bu kadar olur mu ya? Namussuz şerefsizler sarmış ortalığı ya. Bunlarda zerre kadar Allah korkusu yok ya. Ya biri çıksın desin ki ben engelliyorum desin. Gereğini yapalım ona da. Bu nasıl bir terbiyesizlik ya. Biz Allah’tan başka kimseden korkmuyoruz hemşerim” ifadesi kullandı.

BİRİLERİ DÜĞMEYE BASMIŞ

Vatandaşın sesini duymayan Erdoğan ve AKP’lileri eleştiren Birinci, “Bu kadar bağırıyoruz. Birileri düğmeye basmış. Her tarafı engelleyin milleti de devlete düşman eyleyin. Ben başka bir şey görmüyorum. Bunun ucunda bu var. Ülkemizi bitirecekler dostlar.” dedi.

SEDAT PEKER’İN LAFINA GELDİM, ELİMDE BELGELER VAR

Siyasetçilerin namussuz olduğunu savunan Birinci, “Belgesiz kesinlikle konuşmam. Hepsinin delili ve belgesi elimde var. Bu namussuz siyasetçiler bakın namussuz diyorum. Gerçekten namussuzlar. Sesimizi duymuyorlar duymamazlıktan geliyorlar. Birilerinin dediği gibi gerçekten geldim Sedat Peker’in lafına. Bunlar sizin oyunuzla bir yerlere geliyorlar. Ondan sonra dönüp size bakmıyorlar. Gerçekten de öyle bunlar namussuz. Vallahi de billahi de tallahi de namussuz. Hadi gelsin benle konuşsunlar. Belge delil hepsi bende var. Kimlere neler yazmışım kimlere hangi mesajları atmışım bunların hepsi var. Ya adamlar tenezzül edip dönmek bile dönmüyorlar ya.” diye konuştu.

200 MİLLETVEKİLİNİN KAFASINDA KEMENÇE KIRACAĞIM

Türkiye’nin yaşanmaz hale geldiğini ifade eden Birinci, “Bu ülke bu kadar basit bir ülke mi ya? Size biz yetki vermişiz oraya göndermişiz ya. Her gelen vekilin kafasında kemençe kırmaya söz veriyorum. Bu kadar açık. 200’e kadar yolu var. Her gelenin kafasında bir kemençe kıracağım. Benim kemençelerimin her birinin değeri de 50 bin TL’dir onu da söyleyeyim burdan.” dedi.

ÜSKÜDAR’DAKİ EVİNDEN ALINDI

Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’ın kardeşi Mustafa Erdoğan’ın kayınbiraderi Yahya Birinci’nin paylaşımların ardından harekete geçen Anadolu Cumhuriyet Savcılığı, emniyete gözaltı talimatı verdi. Üsküdar’daki evinde gözaltına alınan Birinci’nin İstanbul Emniyet Müdürlüğü’ne götürüldüğü belirtildi.

https://www.facebook.com/sozcugazetesi/videos/509479286994916/?extid=WA-UNK-UNK-UNK-AN_GK0T-GK1C

“Cumhurbaşkanlığında adalet yok” diyen Erdoğan’ın akrabasına gözaltı yazısı ilk önce BoldMedya üzerinde ortaya çıktı.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder