3 Temmuz 2021 Cumartesi

Erdoğan: Ben demeyi sevmem ama en kıdemli lider bendim

AKP’li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, gençlere NATO Zirvesi’ni anlatırken ‘şahsım’ vurgusuyla kendini övdü. “Bu zirvenin içerisinde olan liderlerde de ben demeyi sevmem ancak en kıdemli olan lider bendim” dedi.

BOLD – AKP’li Cumhurbaşkanı Erdoğan, doktora öğrencileriyle Kütüphane Söyleşileri adı altında düzenlenen toplantıda NATO Zirvesine ilişkin soruya ‘şahsım vurgusu’ yaparak cevap verdi.

HER YIL BİRÇOK LİDER SİYASETTEN KOPUYOR

NATO Zirvesi’ne katılan liderlerin hepsinin yeni olduğunu kaydeden Erdoğan, “Bu zirvenin içerisinde olan liderlerde de ben demeyi sevmem ancak en kıdemli olan lider bendim. Ve 18 yıl geçti. Her yıl birçok lider ya siyasetten kopuyor veya tekrar gelemiyor. Öyle veya böyle hamdolsun milletimin teveccühü sayesinde biz yola devam ettik devam ediyoruz” diye konuştu.

Erdoğan’dan Soylu’ya ambargo: Saray’daki törenlere çağırmıyor

Erdoğan: Ben demeyi sevmem ama en kıdemli lider bendim yazısı ilk önce BoldMedya üzerinde ortaya çıktı.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder