21 Kasım 2021 Pazar

Etin pahalı olduğunu öğrenen AKP’li: Benim için önemli olan terör meselesi

Şanlıurfa’da bir fırıncı esnafı, tedarikçinin “10 gün un yok kapat” sözlerine “Hayırdır kıtlık mı geldi” diyerek tepki gösterdi. İstanbul’da da etin ucuz olduğunu iddia eden AKP’li vatandaş kasaptan gerçeği öğrenince “Önemli olan terör meselesi” dedi.

BOLD – Marketlerin temel gıdaları kotalı satmaya başlamasının ardından bazı temel gıda maddelerinin de piyasada bulunmadığı haberleri geliyor.

Şanlıurfalı bir fırıncının sosyal medyada dolaşıma giren videosu, “un karaborsaya düştü” tepkilerine neden oldu.

“Adam diyor ki size 10 gün un yok kapatacaksın. Ben ne çalıştırayım. Millet ne yesin. Kıtlık mı geldi. İllallah ettim” dedi.

Unun karaborsaya düştüğünü söyleyen fırıncı, “Dün 50 kiloluk unun fiyatı 260 TL’ydi, bugün 320 TL istiyorlar” diye konuştu.

DERDİM TERÖR

Öte yandan, İstanbul Üsküdar’da da vatandaşlar et fiyatları yüzünden tartıştı. AKP’li bir vatandaş 70 TL sandığı etin 115 TL olduğunu öğrenince, “Bir haftadır almıyor zam gelmiş” diyerek kendini savundu.

Etin sandığından daha pahalı olduğunu öğrenen AKP’li, benim için önemli olan terör meselesi

Kime bu jet skili mesaj

Etin pahalı olduğunu öğrenen AKP’li: Benim için önemli olan terör meselesi yazısı ilk önce BoldMedya üzerinde ortaya çıktı.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder