25 Kasım 2021 Perşembe

Öğretim görevlisinden halka ağır hakaretler

Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi Spor Bilimleri Fakültesi Öğretim Görevlisi Sebati Kaya, hayat pahalılığına karşı sokağa inerek protestolara katılan vatandaşlara küfür yağdırdı.

BOLD – Yüksek enflasyon ve döviz kuru yüzünden temel gıda maddelerinden enerjiye tüm ürünlere zam yağdı. Hükumeti protesto eden vatandaşlar sokağa çıktı. AKP’yi istifaya davet eden halk, sokakta polis ile karı karşıya geldi.

Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi (TOGÜ) Spor Bilimleri Fakültesi Öğretim Görevlisi Sebati Kaya da anayasal haklarını kullanan vatandaşlara yönelik hakaret içerikli bir video paylaştı. Kaya, videoda hayat pahalılığına karşı sokağa çıkan yurttaşlara ağır hakaretler etti.

Yurttaşların protestolar sırasında attığı “Hükümet istifa!” sloganlarından rahatsız olan Kaya, sosyal medya hesabından paylaştığı videoda “Ne demek ‘sokaklara inelim!’, ‘Hükümet istifa!’… Siz kimsiniz lan? Kimse bu ülkeye diz çöktüremeyecek. Bu ülkenin tokadını en ağır bir şekilde yiyeceksiniz” ifadelerini kullandı.

Sokağa çıkan yurttaşlara “çakal soyları”, “it soyları” gibi hakaretler savurduğu söz konusu videoda Kaya, eylemlere katılanları da ayrıca “vatan haini” ilan ediyor.

BU NOKTAYA GELMİŞSE…

CHP, vatandaşa küfür yağdıran öğretim görevlisine tepki gösterdi. CHP’li Alpay Antmen, Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi öğretim görevlisi Sebati Kaya, zamları protesto edenlere ‘Hükümet istifa diyen it soyudur. Yunanistan’ın bilmem ne evlatları. Çakal soyları. Siz kimsiniz?’ Halka bu kadar hakaret edecek noktaya gelmişse ya büyük bir suç işlemiş, ya da ahlaksızlık yapmıştır” dedi.

AKP’yi savunmak bunlara kaldı

Öğretim görevlisinden halka ağır hakaretler yazısı ilk önce BoldMedya üzerinde ortaya çıktı.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder