7 Temmuz 2021 Çarşamba

Chicago’da hayat bir başka dostum!

Pandemi sürecinde çalışanlarının maaşında kesintiye giden THY’nin Bilal Erdoğan’dan torpilli Chicago müdürü ve Instagram fenomeni eşinin lüks yaşantısı sosyal medyada kavga çıkardı.

BOLD – Pandemi sürecinde doluluk oranı yüzde 70 oranında azalan Türk Hava Yolları (THY) ekonomik daralma yüzünden geçen Ağustos ayında personel maaşlarında kesintiye gitti.

Hava-İş ile THY arasında yapılan protokole göre pilotların ücretinde yüzde 50, kabin çalışanlarında yüzde 35 kesintiye gidilmesi kararlaştırıldı. Ücret kesintisi 2021 sonuna kadar geçerli olacak. Protokole göre, işten çıkarma ise olmayacak.

TORPİLLİ MÜDÜRÜN FENOMEN EŞİ

Pandemi yüzünden THY’deki ekonomik bozulmaya rağmen torpil ve haksız ödeme haberlerinin ardı arkası kesilmiyor. THY’de herkesin maaşı kesilirken Bilal Erdoğan’ın torpili ile THY Chicago’ya müdür yapıldığı iddia edilen Fatih Eroğlu ve Instagram fenomeni eşinin THY imkanlarıyla dünyayı gezdiği ortaya çıktı.

Instagram’da gezdiği yerleri ve ABD’deki lüks evlerini sık sık paylaşan Fatih Eroğlu ve eşi Şüheda Nur Eroğlu lüks hayatlarından da taviz vermiyor.

YİNE KARTAL İMAM HATİP

Bilal Erdoğan’ın Kartal İmam Hatip’ten sınıf arkadaşı Abdulkerim Çay’ın yakını olan Fatih Eroğlu 25 yaşında Chicago’ya müdür olarak atanırken en genç müdür rekorunun da sahibi olmuştu.

İNANÇ ŞEKLİNE GEL!

Sıkı bir AKP’ki olan çiftin sosyal medyadaki siyasi paylaşımları da dikkat çekici. Ünlü ressam Elif Karadayı da fenomen eş Şüheda Nur Eroğlu ile sosyal medyada tartışma yaşadı.

Türkiye’de tacizlerin ve hırsızlıkların abartıldığını söyleyen Şüheda Nur Eroğlu’na sosyal medyadan cevap veren Karadayı, “Haspam Amerika’da yaşayıp beni yönetenleri seçmek için oy veriyor. Bana da benim haksızlıklara sessiz kalıp cenneti hak etmemi salık veriyor. Vay anasını! İnanç şekline gel! Arkadaş Chicago’da yaşıyor, vatan millet Sakarya! Davulun sesi uzaktan hoş gelir tabi” ifadelerini kullandı.

Instagram fenomeni Şüheda Nur’un seyahatlerini THY’nin Business Class uçuşlarıyla ücretsiz gerçekleştirdiği de iddia ediliyor.

THY’DE İŞLER KARIŞIK

THY Yönetim ve İcra Kurulu Başkanı İlker Aycı’nın 17 şirket, komisyon ve federasyonda koltuğu olduğu ortaya çıkmıştı. Bilal Erdoğan’In Kartal İmam Hatip Lisesinden arkadaşı THY Basın Müşaviri Yahya Üstün’ün de kayyım yönetimindeki 40 ayrı şirkette yönetim kurulu üyeliği bulunduğu ve 41. maaş aldığı ortaya çıkmıştı.

Diyanet porsiyonları küçültmüyor: Tüyü bitmemiş yetim hakkını ‘çerez’ yaptılar

Chicago’da hayat bir başka dostum! yazısı ilk önce BoldMedya üzerinde ortaya çıktı.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder