26 Eylül 2019 Perşembe

Bankalar batıklardan umudu kesti

Bankalar, batık kredileri yok pahasına satıyor. İş Bankası takipteki krediler portföyünün 1.1 milyar lira tutarındaki kısmını 32.4 milyon lira satış bedeli ile devretti. Daha önce de Yapı Kredi, Garanti gibi birçok banka da batık kredileri satmıştı.

BOLD – Bankalar, batık kredilerden umudunu kesti. Batık krediler, yok pahasına satılıyor. İş Bankası 1.1 milyar liralık gecikmiş alacağını 32.4 milyon liraya sattı.

ÇOK DÜŞÜK FİYATA SATTI

İş Bankası takipteki krediler portföyünün 1.1 milyar lira tutarındaki kısmını oluşturan alacaklarını 32.4 milyon lira satış bedeli ile devretti. Banka Kamuyu Aydınlatma Platformu’na yaptığı açıklamada, satışın söz konusu bedelin nakden tahsil edilmesi suretiyle Efes Varlık Yönetim, Hayat Varlık Yönetim, Birikim Varlık Yönetim ve Doğru Varlık Yönetim’e yapıldığını belirtti.

GARANTİ DE BATIKLARI SATTI

Garanti Bankası da 260 milyon lira tutarındaki bireysel tahsili gecikmiş alacaklarını 18.5 milyon liraya Gelecek Varlık Yönetim’e satmıştı. Banka KAP’a yaptığı açıklamada takipteki krediler portföyünde yer alan alacakların kredi kartı, bireysel destek kredisi, kredili mevduat ve masraf hesabından oluştuğu ifade edildi. Garanti Bankası geçen nisan ayında da takipteki kredi portföyünde yer alan ve toplam anaparası 364.97 milyon lira olan tahsili gecikmiş alacak portföyünü 19.44 milyon liraya sattığını duyurmuştu.

YAPI KREDİ DE YOK PAHASINA SATMIŞLARDI

Yapı Kredi Bankası tasfiye hesaplarında izlenen 298.3 milyon liralık tahsili gecikmiş alacağını toplam 22.7 milyon lira bedelle Hayat Varlık Yönetim A.Ş. ve Arsan Varlık Yönetim A.Ş.’ye satma kararı vermişti. Daha önce de Garanti Bankası takipteki kredi portföyünde yer alan ve toplam anaparası 364.97 milyon lira olan tahsili gecikmiş alacak portföyünü 19.44 milyon liraya sattığını duyurmuştu.

Uzanların mallarını usulsüz satanlara zimmet suçundan 15 yıla kadar hapis talebi

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder