28 Eylül 2019 Cumartesi

Bizi Linç Ettirmeye Çalışıyorlar

Antalya’da özel sektörde öğretmenlik yapıyordum. Aynı zamanda küçük çapta ticaretle meşguliyetim vardı. Daha sonra iş adamları derneğine üye oldum. İlçemizdeki ticaret odası seçimlerine meclis üyesi olarak aday oldum. Seçimleri kaybettik. Aradan 2 yıl geçmesine rağmen hakkımda sözde terör örgütü üyeliği suçlaması ile gözaltı kararı alındı. Sebebi de 2013 yılında seçimlere beraber katıldığımız iş adamlarının bu sözde örgüte yakın olmalarıymış. Şu anda işlerim kötüye doğru gidiyor, belki de iflas edeceğim. Bakmakla yükümlü olduğum çocuklarım var. Sadece siyasi bir mücadelenin sebebi olarak ben dahil olmak üzere binlerce insanın iş ve aile hayatı büyük tehlike altındadır. Gözaltına alınan insanların ifadesi dahi birkaç hafta içinde alınabiliyor. Devlet gözaltına aldıkları insanlara sistemli olarak eziyet ediyor. Beni de atacakları Antalya cezaevinde de insanlık dışı uygulamaların yapıldığını etrafımızdaki insanlardan duyuyordum. Ben de suçsuzluğuma inandığım için ve adaletin olmadığını düşündüğümden dolayı emniyet güçlerine teslim olmadım. Gözaltında insanlık dışı muamele göreceğimden, savcıların beni adil olarak yargılayacağını düşünmediğimden, Türkiye’deki siyasi otoritenin baskısı altında adalet mekanizmasının işlemez haline getirilmesinden dolayı kaçak olarak yaşamaktayım. Ailemden ayrı kaldım. Çocuklarım babalarından uzak yaşamakta. Banka hesaplarım donduruldu, ödemelerimi yapamamaktayım. Yaşamak bizim için her geçen gün daha da zor olmaktadır.  Hakkımdaki iddialardan dolayı insanlar bizi terörist olarak görüyor. Halbuki bizlerin hayatımızda silah bile görmüşlüğümüz olmamıştır. Bizler hayvanlara dahi şefkatle davranan, canlarını yakmaktan çekinen insanlarız. Benim şahsi olarak şimdiye kadar tek adli vakam yoktur. 35 yaşındayım her yıl vergilerimi dahi tam ödemişimdir. Aile yapısı olarak da sosyal ve ortama uyumlu bir aileyiz, komşularımızın rahatsızlık duymasından endişe edip evimizde ona göre yaşıyoruz. Türkiye’deki bu antidemokratik uygulamalardan dolayı mağdurum, zulme maruz kalıyoruz. Liderler televizyonlarda bizleri açık hedef gösterip linç ettirmeye çalışıyorlar. Lütfen sesimizi duyun

 



Kaynak: Mağduriyetler http://magduriyetler.com/2019/09/28/bizi-linc-ettirmeye-calisiyorlar/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder