28 Eylül 2019 Cumartesi

Kendimi Tımarhanede Hissediyorum

Aktif Eğitim Sendikasına üye olduğum için açığa alındım. Tanıdığım öğretmen arkadaşlarımdan bazıları ise tutuklandılar. Fakat tanıdığım, sevdiğim arkadaşlardı. Basından ve öğretmenler arasında konuşulanlardan anladığım kadarı ile suçlamalar bylock denen program ve değişik ihbarlar ile alakalı ve tutuklamaya sebep olarak da kuvvetli şüphe deniyormuş. Bir kişiyi sevmeyen birisi varsa hemen ihbar etmesi yeterli gözüküyor. Tutuklamalar ve mağduriyetler çok kötü. Daha önceleri sosyal medyayı kullanıyor ve fikirlerimi özgürce ifade ettiğime inanıyorum. Fakat etrafımdaki bu olaylardan dolayı arkadaşlık ilişkilerimi değiştirdim. İlk olarak Facebook hesabımı kapattım daha sonra Twitter hesabımı kapattım. Hatta basında yazdığı kadarıyla telefon sinyalleri ile bile delil üretebildiklerini duydum. Bundan dolayı da artık telefonumu taşımıyorum. İnsanların beni suçsuz yere ihbar edeceğinden aşırı derece de endişe ediyorum. Kimseyle konuşmuyor fikir beyanında bulunmuyorum. Ruhen bunalım ve depresyon içindeyim. İçinde bulunduğum bu durumdan kurtulmak için bir psikoloğa gitmeyi düşündüm fakat bir kişinin psikolog tarafından ihbar edildiğini duyunca gitmekten vazgeçtim. Hukukun olmadığı insanların kendilerini savunamadığı cadı avı haline gelen bu ülkede tımarhanede hissediyorum. Saygılarımla.

 



Kaynak: Mağduriyetler http://magduriyetler.com/2019/09/28/kendimi-timarhanede-hissediyorum/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder