14 Ağustos 2021 Cumartesi

Orhan İnandı cezaevinden Ankara TEM’e götürüldü, işkenceyle ifadeye zorluyorlar

Kırgızistan’da 31 Mayıs’ta MİT tarafından kaçırılan ve Türkiye’de işkence gördükten sonra tutuklanan Orhan İnandı’nın Sincan Cezaevinden alınıp Ankara TEM’e götürüldüğü, ağır işkence ve baskıyla ifadeye zorlandığı öne sürüldü. İnandı’nın eşi Reyhan İnandı, Ankara Barosu ve İnsan Hakları Derneği’nden yardım istedi.

BOLD – Orhan İnandı’nın eşi Reyhan İnandı, sosyal medya hesabından eşine Ankara TEM’de işkenceyle ifadeye zorlandığını belirterek yardım istedi.

Reyhan İnandı, “Eşim Orhan İnandı’nın ani biçimde cezaevinden alınıp Ankara TEM’e götürüldüğü, ağır işkence ve baskıyla ifadeye zorlandığına dair kuvvetli duyumlar aldım.Yetkililere ulaşmaya çalışıyorum. Sağlığı ile ilgili endişe içerisindeyim. @ankarabarosu, @ihd_genelmerkez lütfen yardım edin” paylaşımı yaptı.

İşkence gören Orhan İnandı’nın kolunda 3 kırık var: İki aydır sağ kolunu kullanamıyor

Orhan İnandı cezaevinden Ankara TEM’e götürüldü, işkenceyle ifadeye zorluyorlar yazısı ilk önce BoldMedya üzerinde ortaya çıktı.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder