11 Ağustos 2021 Çarşamba

Saray sanatçısı Muazzez Ersoy’dan TRT’ye canlı yayında tehdit

AKP’li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan’ın saray davetlerinin vazgeçilmez ismi Muazzez Ersoy, TRT’ye ateş püskürdü. TRT Müzik’teki programında mikrofon sorunu yaşayan Ersoy, tepkisini canlı yayında verdi. “İnşallah bezdirme politikası değildir. Ümit ediyorum ki mobbing değildir” dedi.

BOLD – Cumhurbaşkanlığı Saray’ının önemli sanatçılarından Ersoy, “Reisimiz bir dünya lideri” açıklamalarıyla gündeme gelmişti. TRT Müzik kanalında her hafta ‘Sevgilerimle’ isimli program yapan sanatçı Ersoy, canlı yayında mikrofonun sesinin iyi gelmediğini ve bunun kasıtlı yapıldığını iddia ederek isyan etti.

ANLAŞMAMI FESH EDERİM TEHDİDİ

Parçayı seslendirmeye devam ederken duran sanatçı, “Mikrofonum benim hep böyle kup kuru mu gelecek arkadaşlar. Yani bu nasıl bir sabotedir anlamıyorum. Yıllardır burada severek şarkı söylüyorum, müzik yapıyorum. Ümit ediyorum ki hani inşallah bezdirme politikası değildir, mobbing değildir. Eğer böyle bir şeyse anlaşmamın feshedilmesini istiyorum. Artık burama geldi yani.”

Daha sonra başka bir parçaya başlayan Ersoy, parçayı vokalistlere bırakarak sahneden indi.

Saray sanatçısı Muazzez Ersoy’dan TRT’ye canlı yayında tehdit yazısı ilk önce BoldMedya üzerinde ortaya çıktı.

medyabold

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder